کد خبر: ۳۴۶۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
درپی ابلاغ دستورالعمل اجرایی ماده 19 آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی:
اداره کل دامپزشکی استان قزوین ساماندهی روابط کاری مسئولین بهداشتی و کارفرمایان را در برنامه کاری خود قرار داده است ...


حکیم مهر - جلسه هماهنگی کارفرمایان برای تعیین نماینده با هدف تشکیل جلسات مشترک با مسئولین بهداشتی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور کارفرمایان در زمینه کشتارگاه‌های دام و طیور و صنایع بسته‌بندی و نمایندگان اداره کل و نظام دامپزشکی استان قزوین در محل اداره کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد، دستور العمل ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور توسط «دکتر علیرضا اکبر شاهی» معاون سلامت اداره کل قرائت و توضیحاتی در خصوص جزئیات آن از سوی رئیس نظام دامپزشکی استان قزوین ارائه گردید.

در این جلسه همچنین راهکارهای بهبود سیستم نظارتی مسئولین فنی – بهداشتی دامپزشکی در صنایع مرتبط توسط کارفرمایان و نمایندگان اداره کل و نظام دامپزشکی به شور گذاشته شد و در پایان نماینده‌ای از سوی کارفرمایان برای شرکت در جلسات مشترک مسئولین بهداشتی، کارفرمایان، اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان قزوین از سوی کارفرمایان انتخاب و مقرر شد در اسرع وقت نسبت به نظم بخشی به ارتباط مالی و نحوه نظارتهای مسئولین بهداشتی بر صنایع مرتبط با فرآورده‌های خام دامی اقدامات لازم به عمل آید.


 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
آفرین.
در استان... رییس نظام دامپزشکی استان را پیدا کردید جایزه داره(از همون شاکیان محترم!) و مدیر کل محترم هم که اصلا امورات را دایورت کرده به هوا و هرکس برای خودش دفتر دستک درست کرده است
دامپزشک خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
شاهنامه آخرش خوشه بایددیدپای گرفتن ضمانت نامه بانکی ازکارفرماها می ایستندیااین جلسه هم مثل بقیه استانها نمایشه برابستن دردهن سازمان دامپزشکی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
بچه ها بجنگید و خسته نشوید و برای نسل بعدی یادگار خوبی بگذارید.
نجنگید،تحقیر را باید قبول کنید.آن موقع است که عده ای دلال به شانه هایتان کوبیده و خواهند گفت: hello my friend
دعواست.دعوایی بین جوانان این مرز و بوم،آرمانگرایان و منادیان سلامت و بهداشت مردم از یک طرف و دلالان و رانت خوران و سلفی بگیران و کد دهندگان و تخم مرغ تقلب کن ها و مشاور ویژه ها و رییس بغل کن ها و تخفیف دهندگان و مبلغان برند اجنبی و خاطیان و زیر میزی بگیران از طرف دیگر.
حلوا هم این وسط خیرات نمی کنند پسرم!
یا با مایی یا با اونها.
محکم از حقوق خودتان و حقوق مردم و تولید کنندگان دفاع کنید.بزودی شاهد تحولات اساسی در کشور بخصوص در حوزه دامپزشکی خواهیم بود.ایران زمین از آن آرمانگرایان و انسانهای شایسته خواهد بود نه شعار دهندگان.نبرد شما بخشی از فتح خرمشهر هاست.
کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
استان قزوین یکی از بهترین استانها برای کار دامپزشکی می باشد و نظام و سازمان دامپزشکی این استان خداراشکر وارد حاشیه نشدند. توقع زیادی نباید داشته باشیم اگر وضعیت دامپزشکی در استان های دیگر را ببینیم
نظر شما
ادامه