کد خبر: ۳۴۶۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
«محمدباقر سعادت» افزود: تعلل و سهل‌انگاری دستگاه‌ها در عدم کنترل کامل آنفلوآنزای پرندگان به هیچ وجه قابل قبول نیست ...
 

حکیم مهر - عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس از عدم کنترل بیماری آنفلوآنزای پرندگان انتقاد و بر لزوم توجه جدی دولت به رفع مشکلات مالی دامپزشکی برای کنترل این بیماری تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «محمدباقر سعادت» در رابطه با اظهارات رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت مبنی بر اینکه بیماری آنفلوآنزای پرندگان هنوز کنترل و برطرف نشده و با وجود گرم شدن هوا خطر انتقال انسانی آ‌ن هنوز وجود دارد، گفت: تعلل و سهل انگاری دستگاه ها در عدم کنترل کامل این بیماری به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس دهم، ادامه داد: می طلبد سازمان دامپزشکی هر چه سریع تر کمبودهای مالی خود را به وزارت جهاد کشاورزی اعلام و جهاد کشاورزی تمهیدات لازم را برای تامین منابع اتخاذ نماید.

سعادت از عدم کنترل بیماری آنفلوآنزای پرندگان انتقاد و بر لزوم توجه جدی دولت به رفع مشکلات مالی دامپزشکی برای کنترل این بیماری تاکید کرد و افزود: از آنجایی که طبق اظهارات مسئولان وزارت بهداشت خطر انتقال این بیماری به انسان وجود داشته و جان هموطنان در معرض تهدید قرار دارد، بنابراین دستگاه های ذی ربط باید به فوریت در جهت کنترل و مدیریت کامل این بیماری اقدام و نسبت به تامین تجهیزات و منابع لازم تلاش کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، بر لزوم رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری آنفلوآنزای پرندگان تاکید کرد و افزود: از آنجایی که این بیماری میان انسان و حیوان مشترک بوده و با کوچکترین بی احتیاطی ممکن است این ویروس به افراد انتقال یابد، بنابراین بهتر است افراد به رعایت نکات بهداشتی توجه کرده و در این ایام از شکار پرندگان خودداری کنند.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
سازمان دامپزشکی کی میخواد زمان مصاحبه ما که ازمون دادیم سال ۹۵مشخص کنه خوبه اصلا در این مورد ب رو‌خودشون نمیارم اخه چقدر بی نظم یه اداره
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
حقوق دكترها در مقايسه با طبيب ها
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
0
0
نماینده عزیز!
قضیه را بی خیال شوید بهتر است چون برنامه به کنار اینها حتی نمیدونند به چه چیزهایی نیاز دارند. آمده اند ............................!!!!
سرشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
درود به ناشناس عزیز گل گفتی
نظر شما
ادامه