کد خبر: ۳۴۷۰۴
در پی صدور حکم قطعی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز:
شنیده‌ها حاکی از آن است که فردا طی مراسمی «دکتر مسعود هاشم‌زاده» معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور به عنوان رئیس جدید مؤسسه رازی معرفی خواهد شد ...
 

حکیم مهر - مرداد ماه سال گذشته بود که «علیرضا جمشیدی» رئیس وقت سازمان تعزیرات حکومتی طی سخنانی در سمینار جامع پیشگیری از خطاهای پزشکی، از تخلف بزرگ یک کارخانه سرم‌سازی انتقاد نموده و اظهار داشت: «این کارخانه سرم‌سازی تاریخ سرم‌های خود را که در حال عبور از زمان انقضا بود با تعویض برچسب عوض می‌کند؛ شاید نتوانم بگویم این یک جنایت است ولی به واقع یک تخلف بزرگ است.» (اینجا)

بنا بر اخبار واصله بر اساس حکم قطعی صادره از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز به تاریخ 25/11/95، رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به عنوان متهم ردیف اول این پرونده به برکناری از سمت ریاست این موسسه (به مدت 6 ماه) محکوم شده است.

در پی صدور این حکم، «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی ناگزیر به تغییر رئیس موسسه رازی شده است و شنیده ها حاکی از آن است که فردا طی مراسمی «دکتر مسعود هاشم زاده» معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور که دارای سوابق مدیریتی در این موسسه نیز بوده است، به عنوان رئیس جدید موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی معرفی خواهد شد.

حکیم مهر به نوبه خود، ضمن تبریک پیشاپیش به دکتر هاشم زاده و آرزوی موفقیت برای ایشان، امیدوار است این انتصاب گام بلندی در راستای ارتقاء سطح کیفی تولیدات این موسسه و پاسداری از سابقه 90 ساله پرافتخار آن باشد.

 
 اصلاحیه:
به اطلاع خوانندگان محترم حکیم مهر می رساند، بر اساس اخبار تکمیلی، در حکم قطعی صادره متهم ردیف اول این پرونده از پرداخت مبلغ 28 میلیارد و 278 میلیون و 600 هزار ریال خسارت برائت حاصل نموده است. بدینوسیله ضمن اصلاح خبر، از خوانندگان محترم پوزش می طلبیم.
 
 
نظر شما
ادامه