کد خبر: ۳۴۷۰۹



مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان به همراه رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی، به‌طور سرزده و شبانه از کشتارگاه‌های طیور شهرستان دزفول بازدید به عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، طی بازدید مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان از فعالیت کشتارگاه، آخرین وضعیت بهداشتی کشتارگاه‌های طیور شهرستان دزفول از زمان ورود مرغ زنده، کشتار مرغ، بسته‌بندی و نگهداری در سردخانه‌ها و درنهایت حمل‌ونقل آن موردبررسی قرار گرفت.

 «دکتر مصطفی کنارکوهی» اظهار داشت: با توجه به اهمیت نقش کشتارگاه‌های طیور در بهداشت عمومی جامعه و تولید مرغ کشتار شده سالم جهت بازار مصرف، بازدیدهای مستمر که غالبا سرزده هستند توسط کارشناسان و مدیران فنی دامپزشکی انجام می گیرد.

در این بازدید های شبانه که در ادامه بازرسی های مستمر از کشتارگاه‌های استان و با هدف برطرف شدن نواقص و ارتقای کیفیت بهداشتی تولید مرغ کشتار روز انجام شد، دکتر کنارکوهی افزود: در مواجهه با نواقص بهداشتی در اسرع وقت نسبت به اصلاح آن اقدام می شود و تلاش مجموعه دامپزشکی همواره در جهت ارتقاء شاخص های بهداشتی در زمینه فرآورده های خام دامی و رسیدن محصولات دامی سالم به دست مصرف کنندگان است.

استان خوزستان دارای 9 کشتارگاه صنعتی طیور است که از این تعداد ، 2 کشتارگاه طیور در شهرستان دزفول قرار دارند.



نظر شما
ادامه