کد خبر: ۳۴۷۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
با حکم وزیر جهاد کشاورزی:
گفتنی است «دکتر حمید کهرام» رئیس سابق این مؤسسه نیز به عنوان معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی منصوب شد ...
 

حکیم مهر - بر اساس حکم وزیر جهاد کشاورزی، «دکتر مسعود هاشم زاده» به عنوان رئیس جدید موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی معرفی و از زحمات «دکتر حمید کهرام» به عنوان رئیس سابق این موسسه تقدیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، مراسم تودیع و معارفه رئیس موسسه رازی پیش از ظهر امروز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، پروفسور شفیعی پیشکسوت بزرگ موسسه رازی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، اعضای هیئت علمی، کارکنان و کارشناسان این موسسه برگزار شد.

در این مراسم بر اساس حکم وزیر جهاد کشاورزی، زحمات دکتر حمید کهرام به عنوان رئیس سابق این موسسه مورد تقدیر قرار گرفت و دکتر مسعود هاشم زاده به عنوان رئیس جدید این موسسه معرفی شد.

دکتر مسعود هاشم زاده که دکترای دامپزشکی و دکترای تخصصی بیماریهای طیور از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران را داراست، مدیر کل دامپزشکی وزارت جهاد سازندگی در اواخر دهه 60، معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در دهه 70، ریاست سازمان نظام دامپزشکی کشور، معاون آموزش و پژوهش و نیز معاون تضمین کیفیت موسسه رازی را در کارنامه سوابق شغلی خود دارد.

گفتنی است دکتر حمید کهرام نیز به عنوان معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی منصوب شد .

لزوم اجرایی شدن مدیریت علمی در موسسه رازی

در این مراسم، «دکتر مسعود هاشم زاده» رئیس جدید موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن مدیریت علمی در موسسه رازی، گفت: باید از ظرفیت بالای نخبگان علمی موجود در کشور بهره ببریم و در همین راستا به کار گیری بخش غیردولتی نیز در کنار موسسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه رازی به عنوان موسسه قوی، کارآمد و مهم در کشور مطرح است، اظهار کرد: تحقیقات این موسسه همواره در جهت عمل بوده و هرگز جنبه سمبولیک نداشته است.

وی با اشاره به اینکه موسسه رازی مرکزی عملیاتی و حیاتی است، افزود: اهمیت سازمان دامپزشکی که در جهت سلامت عمومی جامعه و تامین غذای سالم فعالیت می کند، با فعالیت های موسسه رازی نمود می یابد.

رئیس موسسه رازی با بیان اینکه باید همدل و هم جهت در راستای اجرایی شدن اهداف موسسه پیش رویم، خاطرنشان کرد: موسسه رازی مجموعه ای علمی است که تولیدات آن در جهت سلامت جوامع انسانی و دامی موثر است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط بیرون از موسسه نباید بر عملکرد داخلی آن تاثیری داشته باشد، گفت: اختلافات در هر حوزه ای نباید در فعالیت های این موسسه تاثیری داشته باشد، بلکه باید این موسسه را به عنوان منبع تولید مهم در کشور حفظ کنیم.

دکتر هاشم زاده اضافه کرد: علاوه بر پیگیری و اجرای برنامه های تدوین شده برای موسسه، در شرایط لازم، برنامه ریزی هایی برای تقویت این برنامه ها انجام می شود تا بتوانیم با شرکت های بزرگ دنیا در حوزه واکسن سازی رقابت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن مدیریت علمی در موسسه ادامه داد: باید از ظرفیت بالای نخبگان علمی موجود در کشور بهره ببریم و در همین راستا به کار گیری بخش غیردولتی نیز در کنار موسسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
دکتر سید مهدی سرکشیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
0
با سلام و عرض تبریک و آرزوی موفقیت و بهروزی برای جناب آقای دکتر هاشم زاده عزیز ؛قطعا با حضور ایشان در راس موسسه رازی، که الحق از مدیران متعهد،کارآمد و دلسوز مجموعه دامپزشکی بوده و هستند ،شاهد تغییرات مثبت ،اساسی و بهبود شرایط موجود خواهیم بود.انشاالله
دکتر مسعود عربشاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
صمن عرض خسته نباشید به جناب دکترکهرام
انتصاب جناب اقای دکتر مسعود هاشم زاده را تبریک وبرای ایشان ارزو موفقیت داریم اقای دکتر هاشم زاده با توجه به اشراف کامل تنگناهای حرفه دامپزشکی میتواند منشا خیر و برکت و توفیق حرفه دامپزشکی شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
1
با رفتن ایشان سازمان دامپزشکی یکی از بهترین نیروهای علمی و با اخلاق خود را ازدست داد و استفاده از ایشان در مدیریت موسسه رازی تصمیم بسیار درستی است برای دکتر عزیز آرزوی موفقیت دارم _
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
آقای دکتر هاشم زاده شخصیتی دوست داشتنی، علم پرور وبا تقوا است امید است ایشان موسسه رازی را به صراط تحقیقات‌برگزدانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
با سلام ، یک سوال : علت عزل دکتر کهرام از موسسه رازی چه بوده است و چرا ایشان به پست مدیریت ارشد دیگری منصوب می شوند؟ آیا تناقضی دیده نمی شود؟ این رویه عزل و نصب جدید را خدمت مدیران جهادی تبریک عرض می کنیم .
نظر شما
ادامه