کد خبر: ۳۴۷۲۰
 

فرماندار فردوس با اشاره به وظیفه مندی دامپزشکی در حوزه بهداشت گفت: توجه بیشتر به اعتبارات این دستگاه سبب ارتقای سلامت جامعه می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «مهدی ابراهیمی» فرماندار فردوس در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان افزود: با فعالیت های سازمان دامپزشکی کشور آشنا هستیم و می دانیم این سازمان چه وظایف سنگینی را بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: اگر دامپزشکی عملکرد خوبی داشته باشد و قدرتمند در برابر بیماریهای قابل انتقال از حیوانات به جامعه انسانی جلوگیری کند، سلامت مردم تامین می شود.

فرماندار فردوس به رواج نگهداری حیوانات و پرندگان زینتی در منازل مسکونی اشاره کرد و اظهار داشت: اطلاع رسانی از مخاطرات، ارائه خدمات بهداشتی، کنترل و نظارت در این زمینه برای سلامت مردم حائز اهمیت است.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش به میزان خوب بارندگی های شهرستان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم صنعت دامپروری رونق بیشتری نسبت به سالیان گذشته داشته باشد و لزوم برنامه ریزی دقیق تر با هدف جلوگیری از مخاطرات بهداشتی بیش از پیش در این زمینه احساس می شود.

در ابتدای این دیدار مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت:در حال حاضر بیماری خاصی در صنعت دامپروری و طیور استان نداریم که این موضوع موفقیت بزرگی محسوب می شود.

«دکتر علیرضا رفیعی پور» با بیان تاثیرگذاری دامپزشکی در حوزه های اقتصاد، اشتغال، بهداشت و تجارت خاطرنشان ساخت: طی دو سال اخیر طرح های اقتصادی زیادی تنظیم و به مسئولان استان ارائه داده ایم.

 
 
نظر شما
ادامه