کد خبر: ۳۴۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «حجة الاسلام قدرتی» مدیر کل دادگستری خراسان شمالی در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان، فعالیت های سازمان دامپزشکی کشور را در 2 محور مهم سلامت جسمانی جامعه به واسطه نظارت های فنی دامپزشکی و سلامت معنوی جامعه به واسطه نظارت های شرعی روحانیت قابل تقدیر دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، مدیرکل دامپزشکی با هیئت همراه در محل اداره کل دادگستری با حجة الاسلام قدرتی دیدار نمودند.

 «دکتر احمدی» ابتدا از مدیرکل دادگستری و مجموعه قضات دادگستری استان به جهت همه تعامل و همکاری های صمیمانه بخصوصی در برخورد با متخلفین تقدیر و تشکر به عمل آورده و گزارش عملکردی از فعالیت های یکساله 95 و طرح تشدید نظارت نوروزی ارائه نمود.

دکتر احمدی اشاره داشت: با نظارت های خوب همکاران دامپزشکی استان در ایام نوروز 96 بر مجموعه مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی، تنها یک مورد تخلف بهداشتی ثبت و ضبط وبه مراجع قضایی معرفی گردید.

وی در ادامه دامپزشکی استان را جزء ادارات پیشرو در خدمت رسانی به محرومین (روستائیان ـ عشایر) و آحاد جامعه دانست.

«حجة الاسلام قدرتی» نیز امنیت و سلامت را 2 نعمت بزرگ نام بردند که در هر شرایطی باید قدر آن را دانست که به برکت حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت پایدار توسط غیور مردان نیروی انتظامی، ارتش و سپاه برقرار می باشد و در بعد سلامت جسمانی که به بخش مهم آن بر می گردد به سلامت غذا بویژه مجموعه فرآورده های خام دامی توسط سازمان دامپزشکی کشور به واسطه حضور کارکنان مخلص با مهارت های علمی به خوبی صورت گرفته.

وی افزود: فعالیت های سازمان دامپزشکی کشور در 2 محور مهم سلامت جسمانی جامعه به واسطه نظارت های فنی دامپزشکی و سلامت معنوی جامعه به واسطه نظارت های شرعی روحانیت قابل تقدیر است.

حجه الاسلام قدرتی تأمین غذای حلال در جامعه و پرهیز از حرام خواری را که باعث تعالی روح بشریت می شود را بسیار حائز اهمیت دانست.

وی در ادامه گفت: بزرگترین خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم تصویب قانون نظارت بر ذبح شرعی بوده است  و این اقدام را یکی از با اهمیت ترین دستاوردهای نظام نام بردند که به واسطه حضور روحانیت معزز در مراکز کشتارگاه دام و طیور و نظارت مستقیم بر ذبح شرعی سلامت نسل را تضمین می نماید و اطمینان پایدار به مراجع تقلید، علما و مردم متدین داده است، چرا که حرام خواری سقوط ارزش های اخلاقی و انسانی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

در این دیدار «حجة الاسلام والمسلمین» دهقان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گزارش کاملی در حوزه کاری خود ارائه نمودند و تاکید بر تعامل و همکاری و مساعدت های این دستگاه ارشد قضایی را خواهان شدند.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
قانون بسیار خوبی هست. در کل هر قانونی حتی بد بهتر از بی قانونی ست. ولی متاسفانه عده ای از همین قانون سوءاستفاده زیادی میکنن. دراین قانون اکثر اهداف گم و فقط بخش مالی اون و حمایت مالی ضابطین ناظر بر ذبخ شرعی پر رنگ میباشد. دیدم که میگم. کاش بدون حاشیه حکیم مهر گزارشی واقعی نه فرمایشی از این موضوع تهیه میکرد.
نظر شما
ادامه