کد خبر: ۳۴۸۱۲



نخستین جلسه هماهنگی مراکز بخش خصوصی و دولتی شهرستان های سقز و بانه با حضور معاون سلامت و رؤسای ادارات دارو و درمان، مبارزه بابیماریهای دامی ومبارزه با بیماری‌های طیور ، زنبورعسل وکرم ابریشم این اداره کل درمحل شبکه دامپزشکی شهرستانهای فوق الذکر برگزارگردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، نخستین جلسه هماهنگی مراکز بخش خصوصی ودولتی شهرستان های سقز و بانه با حضور معاون سلامت و رؤسای ادارات دارو و درمان ، مبارزه بابیماریهای دامی ومبارزه با بیماری های طیور ، زنبورعسل وکرم ابریشم این اداره کل درمحل شبکه دامپزشکی شهرستانهای فوق الذکر برگزارگردید.

در این جلسات ابتدا «دکتر مخدوم» معاون سلامت دامپزشکی کردستان به تشریح اهم برنامه های سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل استان کردستان در حوزه سلامت و دارو درمان ومبارزه با بیماری های دام وطیور پرداخت .

درادامه مسئولین فنی و کارشناسان بخش خصوصی نظرات و پیشنهادات خود در باره مسائل و مشکلات موجود و همچنین برنامه های ابلاغی سال 96 را بیان نمودند که مسئولین حاضر در جلسه پاسخهای لازم را ارائه دادند و در نهایت هماهنگی جامعی برای انجام سیاستهای ابلاغی سازمان دامپزشکی واین اداره کل به منظورتحقق شعارسال 96 در شهرستان صورت گرفت.

نظر شما
ادامه