کد خبر: ۳۴۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر



جلسه ای بمنظور هماهنگی در خصوص تسهیل و تسریع عوامل های موثر در صدور مجوز بهداشتی صادرات و واردات در مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاههای مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، جلسه ای با حضور «دکتر محمد حبیبی» رئیس مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاههای مرجع و مطالعات کاربردی و دفاتر نظارت بر بهداشت عمومی، مواد غذایی و قرنطینه و امنیت زیستی در خصوص تسهیل و تسریع عوامل های موثر در صادرات و واردات برگزار شد.

در ابتدا دکتر محمد حبیبی رئیس مرکز ملی تشخیص ضمن تشکر از حضور مدعوین در جلسه، به ضرورت هماهنگی بیشتر بین مرکز ملی تشخیص و دفاتر فنی سازمان اشاره نموده و در ادامه بیان کرد که اهمیت صادرات و واردات و ضرورت کنترل کیفی محصولاتی که برای آن مجوز بهداشتی اعم از صادرات و یا واردات صادر می گردد موجب گردید که اولین جلسه مشترک بین مدیران کل دفاتر فوق و مرکز ملی تشخیص تشکیل شود.

در ادامه «دکتر عباس عباسی» مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی نیز ضمن تشکر از مرکز ملی تشخیص جهت برگزاری جلسه به مفید بودن این جلسات اشاره داشته و ضمن اظهار امیدواری برای تداوم جلسات به ضرورت کنترل کیفی دقیق محصولات صادراتی و وارداتی اشاره کرد و جهت همکاری بیشتر بین دفاتر مربوطه اعلام آمادگی نمود.

همچنین «دکتر داود سلیمانی» که به نمایندگی دکتر مسعود محمدیان مدیر کل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی در جلسه حضور داشت به ضرورت تسهیل و تصحیح روند صادرات و واردات اشاره کرد و تشکیل کار گروه صادرات را پیشنهاد نمود.

در پایان پس از بحث و بررسی کارشناسان صورتجلسه ای با 6 بند تنظیم و مقرر شد جهت اجراء به دفاتر ابلاغ شود.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
0
جلسات در ساعات اداری خلاف حقوق شهروندی است
نظر شما
ادامه