کد خبر: ۳۴۸۸۲
استاندار همدان از فعالیت های دامپزشکی استان قدردانی کرداستاندار همدان از فعالیت های دامپزشکی استان قدردانی کرد
 

 «مهندس نیکبخت» استاندار همدان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 96، از خدمات و تلاش های صورت گرفته در جهت واکنش سریع و کنترل به موقع بیماری آنفلوانزا در استان توسط اداره کل دامپزشکی استان قدردانی نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر محمود رضا رسولی» مدیر کل دامپزشکی استان نیز در از حمایت های استاندار و مجموعه کارکنان استانداری، فرمانداری ها، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، محیط زیست و آتش نشانی که اداره کل دامپزشکی را در جهت مبارزه با کانون های بیماری یاری رساندن تقدیر و تشکر نمود.

وی با بیان اینکه این اداره کل از هیچ کوششی برای ایجاد امنیت و سلامت غذایی مردم کوتاهی نمی‌کند، گفت: خوشبختانه با اقدامات سریع کنترل خوبی نسبت به بروز این بیماری در استان انجام شده است .

این مقام مسئول در ادامه افزود: امیدواریم با ادامه اقدامات پیشگیرانه نظیر قرنطینه و رعایت نکات بهداشتی، بروز این بیماری به طور کامل متوقف شود .

«مهندس نیکبخت» استاندار همدان در این جلسه گفت: شایسته است کلیه دستگاه های اجرایی کمافی السابق همکاری خود را با این اداره کل در جهت کنترل و پیشگیری از بیماریهای دامی از جمله آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ادامه دهند.

 
نظر شما
ادامه