کد خبر: ۳۴۸۸۴
بازدید دکترخلج ریاست سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه از استان لرستانبازدید دکترخلج ریاست سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه از استان لرستان
 

«دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه از شرکت داروسازی بایرافلاک شهرستان ازنا و مناطق محروم روستایی و عشایری منطقه بزنوید بخش بشارت شهرستان الیگودرز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، در این بازدید که با حضور استاندار لرستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، معاون بهبود تولیدات دامی استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان ازنا و جمعی از مسئولین استانی برگزار گردید، از قسمت های تولید ویال تزریقی مایع سوسپانسیون در این شرکت رونمایی بعمل آمد .

در ادامه، دکتر توکلی مدیرکل دامپزشکی لرستان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، به بیان مسائل و مشکلات موجود پرداخت و خواستار حل مشکلات مطرح شده در این دیدار گردید .

دکتر توکلی با اشاره به اینکه کارخانه داروسازی بایرافلاک یکی از کارخانه های مهم داروسازی در سطح کشور می باشد، اظهار داشت از هرگونه کمک و پیگیری در چهارچوب قانون به این شرکت دریغ نخواهند نمود .

در ادامه دکتر خلج به همراه مدیرکل دامپزشکی استان لرستان و هیئت همراه از مناطق محروم روستایی و عشایری بزنوید بخش بشارت بازدید نمودند و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات دامداران و آبزی پروران این منطقه پرداختند .

در پایان دکتر خلج پس از شنیدن صحبت ها و درخواست های دامداران و آبزی پروران منطقه، خواستار رسیدگی و حل مشکلات آنها در حوزه وظایف دامپزشکی شد.

 

نظر شما
ادامه