کد خبر: ۳۴۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
«دکتر یوسف داودی» افزود: نقش مدیریتی دامپزشکان در امور مدیریتی کشور در حال حاضر بسیار کم‌رنگ است؛ هر موقع به دامپزشکان مسئولیتی سپرده شده، سربلند بیرون آمده‌اند ...
 

حکیم مهر - گردهمایی سالانه مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور با محوریت افکارسنجی در روابط عمومی، در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و سالن جلسات مجتمع شهید کسائی شهر تبریز در دو روز برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در این گردهمایی دو روزه که در روزهای دوم و سوم اردیبهشت ماه سال 1396، در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و سالن جلسات مجتمع شهید کسایی برگزار شد. ضمن تقدیر از عملکرد مسئولین روابط عمومی استانها در سال گذشته، از منتخبین نیز با اهدا لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.


در مراسم افتتاحیه این گردهمایی دکتر امیر حسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم به مسولین روابط عمومی های ادارات کل دامپزشکی کشور، از دکتر ماکنعلی مدیر کل سازمانهای تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور و همچنین خانم دکتر زارعان رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور به سبب تلاشهایشان در جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی در سازمان قدردانی کرد.


وی همچنین به خانواده هایی که در سیل اخیر عزیزان خود را از دست دادند و گرفتار حادثه شدند تسلیت گفت و در جمع حاضرین فاتحه ای برای شادی روح جانباختگان این حادثه فرستاده شد و از مردم ایران که در این مصیبت بزرگ شریک غم مردم استان آذربایجان شرقی شدند تشکر و قدردانی نمود.

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در ادامه روز 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به مسئولین روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استانها و مسئولین و همکاران روابط عمومی سازمان دامپزشکی پیشاپیش تبریک گفت و افزود: روابط عمومی ها از نظر بنده روح یک سازمان، اداره و یا هر مجموعه دیگر هستند و نقش ارزشمندی در سیستمها ایفاء می کنند و در واقع روابط عمومی ها به پیکر بی جان هر سازمانی روح می بخشند و اگر روابط عمومی کار خود را نتواند به خوبی انجام دهند سیستم ها و تشکیلات با مشکلات بسیار بزرگی مواجه خواهند شد.


دکتر بهداد همچنین افزود: روابط عمومی از جایگاه والایی برخوردار می باشد و بنده افتخار می کنم عضوی از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور بوده ام و از اینکه سالها در این قسمت خدمت کردم بسیار خرسندم.


در ادامه دکتر ماکنعلی مدیرکل دفتر سازمانهای تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور با بیان این مطلب که روابط عمومی نقش مهمی در سیاستگذاری و هدایت هر مجموعه ای دارد افزود: روابط عمومی یک جاده دو طرفه است که شروع موفقش نظرسنجی و افکار سنجی می باشد اگر این شفافیت در اطلاع رسانی رعایت نشد اختلافات و مشکلات بوجود می آید.

مدیرکل دفتر سازمانهای تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور همچنین افزود: روابط عمومی ها بایستی پیامهای واقعی را انعکاس بدهند و نواقصات را به مسئولین مرتبط انتقال دهند.


در ادامه این مراسم خانم دکتر زارعان رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ضمن ارائه گزارش از عملکرد روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در سالهای گذشته به تبیین برنامه ها و اهداف این حوزه در سال آینده اشاره کرد و افزود: با توجه به نظر مدیر کل دفتر سازمانهای تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل مبنی بر افکار سنجی، گام اول در این زمینه در سازمان دامپزشکی کشور برداشته شده و در سال 1396 بحث افکار سنجی در سایر ذی نفعان، دامداران، مرغداران و سایر افرادی که به نوعی با دامپزشکی در ارتباط هستند؛ مورد توجه و برنامه ریزی کارشناسان روابط عمومی سازمان دامپزشکی در ستاد مرکزی و استانها قرار گرفته است.



میهمان ویژه مراسم افتتاحیه گردهمایی روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور دکتر داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی بود که ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی بر اهمیت کار روابط عمومی ها در سازمانها تاکید کرد و افزود: مشکلات دامداران و کشاورزان مهم و گسترده است و من تقاضا دارم مسئولین سازمان دامپزشکی به این اقشار کمک ویژه ای کنیم. چرا که اکثرا افراد فوق بسیار آسیب پذیرند زیرا با هر بحرانی امکان از رفتن سرمایه آنها وجود دارد.


وی نقش مدیریتی دامپزشکان در امور مدیریتی کشور را در حال حاضر بسیار کم رنگ دانست و یادآور شد: با توجه به تعداد دامپزشکان در کشور می توانیم سهم بیشتری در نهادهای اثرگذار از جمله مجلس شورای اسلامی داشته باشیم چراکه هر موقع به دامپزشکان مسئولیتی سپرده شده سربلند بیرون آمده اند.

وی همچنین افزود: هماهنگی های لازم را انجام می دهم تا در روز 14 مهر روز ملی دامپزشکی از تریبون مجلس این حرفه را معرفی کنم و در آن روز میزبان مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور در مجلس باشیم.


در پایان روز اول این گردهمایی طبق ارزیابی های صورت گرفته توسط روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در 14 بخش و با بررسی فعالیت های روابط عمومی ادارات کل در سال 95، سیزده مسئول روابط عمومی اداره کل که موفق به کسب امتیازات لازم در شاخصهای مورد ارزیابی شده بودند به عنوان راوبط عمومی برگزیده انتخاب شدند و با اهدا لوح تقدیر از طرف دکتر ماکنعلی مدیر کل دفتر سازمانهای تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور از زحمات و تلاشهای یکساله مسئولین روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور تقدیر به عمل آمد.


 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
ان شا الله.یادتون نره .دکنر جان سال پیش که گذشت
نظر شما
ادامه