کد خبر: ۳۴۹۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر



نشست مشترک نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دامپزشکی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، طی نشستی که با حضور دکتر عرفانی و دکتر زینلی نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه بیماری های مشترک انسان و دام با مدیر کل دامپزشکی استان صورت گرفت، وضعیت بیماری تب کریمه کنگو در استان بررسی و چالش های موجود در جهت کنترل این بیماری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر عرفانی در این دیدار گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان سیستان و بلوچستان و ورود دام از مرزهای این استان، نظارت های بهداشتی دامپزشکی از اهمیت خاصی برخوردار است.

در این دیدار «دکتر مهدی حسینی» مدیر کل دامپزشکی استان گزارشی از اقدامات انجام گرفته در قسمت نظارت، قرنطینه و مبارزه با بیماری جهت مبارزه با بیماری تب کریمه کنگو ارائه نمود.

وی ضمن اشاره به تعامل مثبت و سازنده دامپزشکی و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان در حوزه دامپزشکی، خواستار همراهی نهادهای ذیربط در خصوص جمع آوری دامهای سرگردان سطح شهر و ارتقاء نظارت های بهداشتی در قالب گشت های مشترک نظارتی، بهداشتی گردید.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کارشناس
|
Canada
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
تحمیل نظرات غیر کارشناسی بر روند واردات وقرنطینه دام وسطحی نگری ،نتیجه ای جز این نخواهد داشت،ای کاش سونامی فاجعه بار اشاره شده، تلنگری باشد بر دامپزشکی وسایر مسئولان استانی بویژه در سیستان وبلوچستان که رعایت اصول علمی را سرلوحه کار خود نموده وفدای مصلحت اندیشی ننمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
چه عجب دامپزشکی رو وزارت بهداشت به حساب آورد
نظر شما
ادامه