کد خبر: ۳۵۰۰۱



روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه دکتر مسعود هاشم زاده رئیس موسسه تحقیقات و سرم سازی رازی در محل اداره کل دامپزشکی استان البرز با «دکتر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان دیدار نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این دیدار صمیمی که جمعی از مسئولین دامپزشکی استان نیز حضور داشتند، ابتدا دکتر شریفی ضمن خیر مقدم حضور ریاست محترم موسسه رازی، انتصاب وی را به عنوان ریاست مجموعه علمی - تحقیقاتی رازی مغتنم شمرده و افزود: موسسه رازی یکی از بزرگترین شرکتهای تحقیقاتی در زمینه تولید واکسنهای دامی و انسانی بوده که تعامل بسیار خوبی با مجموعه دامپزشکی استان دارد.

شریفی ادامه داد: دامپزشکی استان نیز ضمن رعایت دستورالعملها و قوانین سازمان دامپزشکی کشور در راستای افزایش کمی و کیفی تولیدات داخلی واکسنهای دام و طیور در موسسه تحقیقاتی رازی همکاریهای لازم را تاکنون اعمال داشته است.

در ادامه «دکتر هاشم زاده» ریاست موسسه رازی نیز ضمن تقدیر از فعالیتهای دامپزشکی استان در زمینه پیشگیری و کنترل بیماریهای دام و طیور گفت: موسسه رازی با قدمتی بیش از ۹۰ سال و با وجود نیروهای متخصص و کارآمد رقابتی تنگاتنگ با تولیدات مشابه خارجی داشته و چه بسا در برخی موارد محصولات با کیفیت‌تری نیز تولید نموده است.

وی ادامه داد: این موسسه در بحث کنترل و پیشیگری از بیماریهای مشترک تحقیقات گسترده‌ای انجام داده و واکسنهای مختلفی را در طی سالها تولید و روانه بازار نموده که از سوی دامداران و مرغداران استقبال خوبی شده است.

رئیس موسسه رازی همچنین در خصوص مشکلات و چالشهای بخش تولید دارو و موادبیولوژیک دامی به منابع تأمین مواد اولیه تولید اشاره کرده و بر لزوم نظارت مستمر سازمان دامپزشکی و ادارات تشخیص و درمان استانها بر واردات مواد اولیه با کیفیت قبل از ثبت و اجازه واردات و شرکتهای تولیدی جهت اطمینان از کیفیت مواد مصرفی و محصول نهایی تولیدی تاکید کرد و در ادامه  ابراز امیدواری نمود در مسئولیت جدید در مجموعه تحقیقاتی تولیدی رازی با سازمان دامپزشکی کشور همچون گذشته تعاملات سازنده در راستای خدمات رسانی به دامداران و تولیدکنندگان صنعت دام و طیور داشته باشیم.

در پایان دکتر هاشم زاده به اتفاق دکتر شریفی از مجموعه دامپزشکی استان بازدید و با پرسنل دیدار و گفتگو نمود.


 
 
نظر شما
ادامه