کد خبر: ۳۵۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

چهارمین جلسه چگونگی اجرای دستورالعمل اجرائی ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی در حضور مدیر کل دامپزشکی استان و با حضور مجریان بخش دولتی، رئیس شورای نظام دامپزشکی، رئیس انجمن صنفی مسئولین و ناظرین بهداشتی و کارفرمایان بخش خصوصی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی اصفهان، در ابتدای این جلسه «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن تاکید بر اهمیت موضوع اجرای ماده 19 در استان افزود: حضور بیش از 400 مسئول و ناظر بهداشتی در بخش های مختلف تولیدی، فرآوری، نگهداری و توزیع فرآورده های خام دامی، سبب شده که استان اصفهان جزو رتبه های برتر در سطح کشور، در این خصوص را به خود اختصاص دهد و علاوه بر آن حساسیت بسیار زیاد مسئولین اداره کل دامپزشکی اصفهان در فرآورده های خام دامی تولیدی در استان را نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: اجرای ماده 19 در جهت ارتقاء سطح بهداشت عمومی و کاهش تنش ها، مدون شده و اجرای چنین قانونی با این حجم گسترده نیاز به ساعت ها کار کارشناسی و رایزنی های متفاوت جهت کاهش مشکلات آن، و به ثمر رسیدن دارد.

دکتر موحدی در پایان خاطر نشان کرد: استان اصفهان در مسائل بهداشتی همیشه پیشرو بوده و با این حجم متعدد شرکت های مرتبط با دامپزشکی هماهنگی در یک جلسه امکان ندارد ولی تداوم این جلسات می تواند نتایج بسیار خوبی برای همگی بخصوص مردم شریف استان در جهت رسیدن به محصول سالم تر و پاک تر را داشته باشد.

در این جلسه که نمایندگانی از بخش های مختلف خصوصی از جمله کشتارگاه های دام و طیور، صنایع بسته بندی فرآورده های خام دامی، کارخانجات خوراک دام، اتحادیه های مرغ تخمگذار و مادر، واحدهای تبدیلی و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی حضور داشتند نظرات خود را در رابطه با این موضوع مطرح نمودند و حضار در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
1
متاسفانه دامپزشكي با اين اقدامات خودش رو تحقير كرده و موجب مورد تمسخر قرار گرفتن شده،وقتي كه دستور اومده كه قانون رو اجراش كنيد و مصوبه هييت وزيران هم روش هست ديگه اين كارهاي كودكانه معنا نداره،پس از فردا هر چيزي تو مجلس تصويب شد هم بياد و تو استانداريهاي كل كشور چند سال به خاطرش با مردم جلسه بگذارند،قانون چه درست و چه غلط بايد اجرا بشه تا زماني كه لغو ميشه
نظر شما
ادامه