کد خبر: ۳۵۰۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

بر اساس گزارش مسئول فنی بهداشتی شرکت بسته بندی مرغ واقع در شهرستان نظرآباد و طی بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد از یک واحد بسته بندی در این شهرستان، بیش از 1500 کیلوگرم خمیر مرغ فاسد ضبط و معدوم گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد، «دکتر قره باغی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد ضمن بیان این موضوع گفت: کارشناسان این اداره به طور مرتب در دو نوبت صبح و بعدازظهر از کلیه مراکز عرضه گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و...، شرکتهای بسته بندی، کارخانجات سوسیس کالباس و سردخانه ها در سطح شهرستان بازدید و ضمن کنترل دقیق محصولات خام دامی عرضه شده، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، غیربهداشتی و یا عرضه خارج از موازین دامپزشکی، مراتب را صورتجلسه و فرآورده های فاسد و غیرقابل مصرف را پس از ضبط سریعاً معدوم نموده و از چرخه غذایی مصرف کنندگان خارج می کنند.

دکتر قره باغی در ادامه افزود: مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی مستقر در شرکت های بسته بندی فرآورده های خام دامی از بازوان مفید ادارات دامپزشکی می باشند و گزارش های آن ها کمک شایانی به بحث بهداشت تولیدات خام دامی خواهد داشت.

قره باغی همچنین اشاره کرد: بر اساس گزارش مسئول فنی بهداشتی شرکت بسته بندی مرغ واقع در شهرستان نظرآباد و طی بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد از یک واحد بسته بندی در این شهرستان بیش از 1500 کیلوگرم خمیر مرغ فاسد معدوم گردید.

دکتر قره باغی در پایان از زحمات کارشناسان اداره نظارت شهرستان و مسئولین فنی بهداشتی تقدیر و تشکر نمود.

معدوم سازی بیش از 1500 کیلوگرم خمیر مرغ فاسد در شهرستان نظرآبادمعدوم سازی بیش از 1500 کیلوگرم خمیر مرغ فاسد در شهرستان نظرآباد 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
2
خداحافظ مسول فنی.خداحافظ.همه با هم.خداحافظ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
1
رفت جزو 96% و به فنا رفت.حقوقش را نخواهند داد و خودش از اونجا خداحافظی خواهد کرد.پرسنل اداره به کارفرما هم خواهند گفت که ما از تولید کننده حمایت می کنیم اما مسوول فنی واحد مشکل روحی روانی دارد.به همکار عزیزمان توصیه می کنم اگر در واحد اذیت شد به جایی شکایت نکند که هیچکس دنبال این چیزها نیست و همکاران اداره بجای اینکه مشکل را حل کنند از همدیگر ............... فنی و حقوقی می کنند.انشاله تجربه اش که بالا رفت یاد خواهد گرفت که سیستم دنبال بهداشت غذای مردم نیست.
خونه اش کجاست؟!!!!!!!!!!!!!
فرشاد افتخار معنوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
از مدیر مسئول حکیم مهر تقاضا دارم ، ترتیبی اتخاذ دهند تا کامنت های افراد بی هویت و بی شخصیت که تنها و تنها در حال توهین و تخریب جامعه دامپزشکی هستند را پیش از نمایش، حذف نمایند .
فرشاد افتخارمعنوی
بهروز
|
Germany
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
1
مسءول فنی محترم وظایف حرفه ای و اخلاقی خود را انجام داده اند ولی آیا پس از این ماجرا اداره در رابطه با امنیت شغلی ایشان کاری در خور صورت خواهند داد؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
نتیجه اخلاقی : برطبق نظر اداره دامپزشکی - کارفرما جان غصه نخور یک نفر بهتر سراغ دارم تازه فارغالتحصیل و با حقوق کمتر
نظر شما
ادامه