کد خبر: ۳۵۱۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر


ایمنی غذایی در جامعه مرهون تلاش و زحمات کارکنان دامپزشکی است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین صبح امروز نماینده مردم شریف قزوین آبیک و البرز با حضور در اداره کل دامپزشکی استان قزوین در جریان وظایف و مسئولیتهای دامپزشکی قرار گرفت.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در ابتدای جلسه توضیحاتی را در خصوص وظایف دامپزشکی عنوان کرد و افزود: حفظ سرمایه دامی کشور و تضمین سلامت فرآورده های خام دامی از مزرعه تا سفره از وظایف اصلی دامپزشکی است که اداره کل دامپزشکی استان با انجام این وظایف که عمدتا هم رایگان است سعی در پیشگیری از شیوع و کنترل بیماریهای دامی داشته است .

«دکتر سید بهمن نقیبی» همچنین با اشاره به انتخاب دامپزشک نمونه کشوری از دامپزشکی قزوین، تقدیر در بحث نماز، انتخاب روابط عمومی برگزیده و حراست برتر طی سال گذشته در خصوص توانمندیها و ظرفیتهای کارشناسان شاغل در مجموعه دامپزشکی استان مطالبی را بیان کرد و افزود: در اداره کل دامپزشکی استان قزوین همواره سعی بر این بوده است که تجربیات موفق همکاران به نحو صحیح در اختیار پرسنل جدیدالاستخدام قرار گیرد که در این راستا تا کنون اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

دکتر نقیبی همچنین از انتصاب بانوان در بدنه مدیریتی مجموعه دامپزشکی استان خبر داد و افزود: در حال حاضر 15 درصد از پستهای مدیریتی در اداره کل دامپزشکی استان قزوین مربوط به بانوان است.

زرآبادی نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و محمدیه در ابتدای جلسه، بهره مندی مجموعه دامپزشکی استان قزوین از سامانه های الکترونیک را با توجه به عدم مراجعات حضوری ارباب رجوع به واحدهای اداری قابل لمس دانست و از رضایت عموم مردم از نحوه خدمات رسانی دامپزشکی خبر داد و گفت: ایمنی غذایی در جامعه مرهون تلاش و زحمات کارکنان دامپزشکی است .

زرآبادی همچنین از پیگیری برای افزایش اعتبارات دستگاههای اجرایی که متولی پیشگیری هستند خبر داد و افزود:در مجلس دهم خوشبختانه اقداماتی در راستای افزایش اعتبارات دستگاههایی که وظایف پیشگیرانه را بر عهده دارند صورت گرفته است و امیدواریم با گسترش شرکتهای دانش بنیان وتوسعه تحقیقات در زمینه های مرتبط شاهد کاهش موارد بیماریهای دام و طیور باشیم.

زرآبادی پس از دیدار و گفتگو با جمعی از بانوان شاغل در اداره کل دامپزشکی استان قزوین در محل آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی دامپزشکی قزوین حاضر شد و از نزدیک در جریان اقدامات آزمایشگاهی که در راستای پیشگیری از بیماریهای دام وطیور و بهداشت مواد غذایی در این واحد انجام می گیرد قرار گرفت.

آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی اداره کل دامپزشکی استان قزوین یکی از 5 آزمایشگاه مرجع همکار سازمان دامپزشکی کشور می باشد که 14 نفر نیروی متخصص دامپزشکی در آن شاغل هستند.

 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
افتابه لگن هفت دست شامو نهار .... سری به همبرگر وسوسیسو کالباس هم بزنید بد نیستا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
0
0
لبنیات سنتی با طعم بروسلوز
نظر شما
ادامه