کد خبر: ۳۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  ماه‎ها و روزهای پایانی ریاست دکتر نوروزی رئیس قبلی سازمان دامپزشکی بر این سازمان با تغییرات مدیریتی در آن سازمان همراه بود و از آن جمله تغییر مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و انتصاب دکتر وارسته (معاون قبلی تشخیص و درمان) بجای دکتر طاهریان و اعزام مدیرکل سابق برنامه و بودجه به برزیل به عنوان سرپرست ناظرین بهداشتی بود.

این روند تا نشستن دکتر سید محسن دستور بر صندلی ریاست سازمان دامپزشکی ادامه داشت تا اینکه دکتر جعفر عطارباشی از همکاران و مدیران زمان مدیرکلی دکتر دستور در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی بجای دکتر طاهریان راهی برزیل شد و سرپرستی ناظرین بهداشتی را بعهده گرفت.

گفتنی است دکتر عطارباشی در پیامی ذیل مطلب "حلقه مفقوده زنجیره سرد (درباره عرضه گوشت قرمز منجمد وارداتی)" نوشته دکتر اکبر لطفی (اینجا) خطاب به وی نوشته بود :

"بنده در حال حاضر بعنوان سرپرست ناظرین بهداشتی مستقر در کشتارگاههای برزیل مشغول خدمت هستم و شدیدا نسبت به کیفیت گوشتهای وارداتی جدیت میکنیم وبهتر است که قطعات گوشت بصورت کوچکتر و حداکثر نیم کیلوئی برای مصرف خانوار تهیه شود. ولی تبعا گرانتر در میاید. البته سازمان دامپزشکی نسبت به این مهم توجه نماید.- دکتر جعفر عطارباشی"

 

دکتر طاهریان معاون سابق سازمان نظام دامپزشکی

نفر دوم از چپ : دکتر فرهاد طاهریان / سرپرست قبلی ناظرین بهداشتی مستقر در برزیل

نفر چهارم و پنجم از چپ : به ترتیب دکتر طاهریان و دکتر نوروزی ، مدیرکل سابق برنامه و بودجه و رئیس قبلی سازمان دامپزشکی

نفر چهارم از چپ : دکتر جعفر عطارباشی سرپرست فعلی ناظرین بهداشتی در برزیل

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهيم زاده
|
-
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۴
0
0
ايشان چون .................................................................. مشغول است
نظر شما
ادامه