کد خبر: ۳۵۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر



در بازدید از کارخانجات لبنی و خوراک دام، جایگاه مسئولین فنی بهداشتی تبیین شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی چناران، رئیس شبکه دامپزشکی چناران در بازدید از کارخانجات خوراک دام و لبنی گفت: ناظرین فنی بهداشتی به عنوان ضامن اجرای قوانین و اهرم نظارتی دامپزشکی در واحدهای مختلف مرتبط با تولید، فراوری و عرضه فرآورده های خام دامی بوده و نقش مهمی را در این زمینه بر عهده دارند.

«دکتر سیاح» افزود: اهم فعالیت های مسئولین فنی بهداشتی شامل کنترل بهداشتی خودروهای حمل مواد اولیه و محصولات تولیدی، مواد اولیه و خوراک آماده، فرایند تولید، انبار مواد اولیه، انبار سرد و سالن تولید، محیط کارخانه و کارکنان و در نهایت ثبت آمار و اطلاعات می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولین فنی بهداشتی به عنوان نماینده دامپزشکی در واحد مربوطه حضور دارد لذا به عنوان تضمین کننده وضعیت بهداشتی واحد و حافظ منافع تولید کننده و تامین بهداشت عمومی عمل می نماید، بنابراین رعایت کلیه بخشنامه ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دامپزشکی برای نامبرده الزامی است.

این مسئول ضمن اشاره به اجرایی شدن ماده 19 در چناران افزود: به منظور تبیین جایگاه مسئولین فنی بهداشتی طی بازدید از تمامی کارخانجات خوراک دام و لبنی مفاد ماده فوق به تمامی کارخانجات فوق ابلاغ گردید.

دکتر سیاح ضمن بیان توصیه‌هایی به مسئولین فنی بهداشتی، ابراز امیدواری نمود که با همکاری متقابل و ایجاد بستری مناسب و هدف گذاری طولانی مدت، بتوان در مسیر ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه به تبع تولید فراورده های خام دامی سالم و استاندارد، گامهای شاخص و خدمات شایسته ای ارائه گردد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
سرباز بدون سلاح و گرسنه چه کاری از دستش برمیاد یا خوابی یا خودت رازدی به خواب
نظر شما
ادامه