کد خبر: ۳۵۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر



مدیرکل دامپزشکی استان به همراه رئیس اداره مالی و مسئول روابط عمومی از مراکز عرضه، بخش خصوصی و مرکزپرورش ماهی در این شهرستان بازدید و مسائل و مشکلات را از نزدیک بررسی کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان پس از ورود به این شهرستان با کارکنان شبکه دیدار کرد، سپس به همراه رئیس شبکه از چند مرکز عرضه فراورده خام دامی بازدید کرد و گفت: رعایت اصول بهداشتی از مهمترین بخشی است که متصدیان مراکز عرضه باید به آن توجه داشته باشند و اگر قصوری در این قسمت صورت گیرد سلامت مردم به مخاطره می افتد.

سپس «دکتر عبدالمحمد نجاتی» از دو داروخانه دامپزشکی و یک مرکز مایه کوبی این شهرستان بازدید کرد و خارج کردن داروهای تاریخ گذشته را از داروهای دیگر متذکر شد. وی همچنین قرار دادن داروهایی که نیاز است در دمای 4-0 درجه یخچال دارد را گوشزد کرد و بر وجود موتور برق اضطراری در این مراکز تاکید کرد.

دکتر نجاتی در ادامه از یکی از مراکز پرورش ماهی این شهرستان بازدید و استفاده از چاهک به عنوان فیلتر جهت تمیز نمودن آب رودخانه و اکسیژن دهی بالاتر را به صاحبان مزرعه گوشزد کرد.

وی در پایان از اکیپ های عملیانی واکسیناسیون تب برفکی بازدید و حضور واکسیناتور ها را جهت واکسیناسیون دام های دامداران جویا شد.















انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
فقط داروخانه ها و کلینیک ها و مراکز مایه کوبی خصوصی که با چنگ و دندان دارن زندگی خود رو میگذرونن باید استانداردهای سوئیس رو داشته باشن بعد تعرفه ها و سود کار افغانستان.پشت میز نشستن و از مشکلات بخش خصوصی کلا بی خبرن
نظر شما
ادامه