کد خبر: ۳۵۲۷۴
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قصرشیرین از معدوم سازی بیش از یک تن دنبه گوسفندی با مبدا نامشخص در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر پاکباز» از معدوم سازی بیش از یک تن دنبه گوسفندی با مبداء نامشخص در شهرستان قصرشیرین خبر داد.

وی اظهار داشت: محموله ای که با همکاری هنگ مرزی شهرستان قصرشیرین کشف شد حامل یک تن و ۳۲۰ کیلوگرم دنبه گوسفندی، فاقد گواهی حمل بهداشتی - قرنطینه ای بود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قصرشیرین ادامه داد: صادرات و واردات تمامی محموله های فرآورده های خام دامی شهرستان قصرشیرین در مرزهای پرویزخان و خسروی از جمله تخم مرغ، گوشت قرمز، ماهی، مرغ، دام زنده، عسل و... تحت نظارت شبکه دامپزشکی انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به کشف محموله مذکور گفت: این محموله با مبدا و مقصد نامشخص به صورت غیرمجاز در میان محموله های دیگر به صورت جاسازی در ۶۶ کارتن قرار داده شده بود که با هوشیاری همکاران در بخش قرنطینه هنگ مرزی کشف و ضبط شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه این محموله قرار بود به صورت غیرمجاز از کشور خارج شود، خاطرنشان کرد: پس از بررسی های صورت گرفته و اخذ حکم قضایی با همکاری شبکه بهداشت به طریق بهداشتی معدوم شد.

دکتر پاکباز همچنین شماره های تماس ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ را پل ارتباطی مردم با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اعلام کرد که همواره آماده دریافت گزارشات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.
 
 
نظر شما
ادامه