کد خبر: ۳۵۲۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر



جلسه مشترکی جهت پیگیری رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی در محل اداره کل دامپزشکی استان البرز برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این جلسه ابتدا «دکتر علیرضا جمالی» معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان ضمن خیر مقدم به حاضرین به تشکیل جلسات این چنینی با حضور فعالان بخش خصوصی جهت ارتقاء سطح همکاریهای بین دامپزشکی استان، نظام دامپزشکی و فعالان عرصه خصوصی دامپزشکی تاکید و اظهار امیدواری نمود با توجه به همکاریهای متقابل بتوان مشکلات همکاران را در این بخش مرتفع و بیش از پیش بخش دولتی و خصوصی با هم همگام باشند.

در ادامه جلسه «دکتر فرانک رودحله» رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان ضمن تقدیر از مدیر کل دامپزشکی استان البرز در برگزاری جلسات متعدد و پیگیری رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل ماده 2 افزایش بهره وری سازمان دامپزشکی کشور در خصوص تفویض اختیار صدور پروانه تاسیس از سازمان دامپزشکی کشور به سازمان نظام دامپزشکی و توضیحات مربوطه در این رابطه جهت آگاه سازی بیشتر کلینیسن های حوزه دامپزشکی جلسه مذکور برگزار شده است. وی ضمن ارائه توضیحات مبسوط در این زمینه بر لزوم تعامل بیشتر فعالان بخش خصوصی با دامپزشکی استان تاکید و به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ گفت.

همچنین در این جلسه دکتر تقدیسی نماینده نظام دامپزشکی استان نیز ضمن تشکر از مسئولین دامپزشکی البرز در تشکیل چنین جلساتی به بیان دیدگاههای نظام دامپزشکی پرداخته و ابراز امیدواری نمود در آینده تعاملات با همکاران بخش خصوصی در زمینه ارتقاء جایگاه حرفه دامپزشکی افزایش یابد.

گفتنی است که تمامی فعالان بخش خصوصی حاضر در جلسه ضمن تقدیر از دامپزشکی استان البرز در برگزاری جلسات و پیگیری مطالبات قانونی آنها به بیان نقطه نظرات و مشکلات موجود پرداختند.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
1
همکاران فعال صنعت اسب را به حساب نیاوردید موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
2
چرا هیچ عکسی از کلینیسین ها نیست، کدام کلینیسین؟؟؟؟
نظر شما
ادامه