کد خبر: ۳۵۳۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه طی مراسمی که در محل آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان البرز به همت همکاران بخش آزمایشگاه و دارو درمان دامپزشکی استان برگزار شد، از خدمات و زحمات «دکتر فرانک رودحله» رئیس اداره تشخیص و درمان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در ابتدای این مراسم «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان ضمن اظهار رضایت از عملکرد بخش تشخیص و درمان، در خصوص فعالیت های صورت گرفته گفت: یکی از نیروهای ارزشی و بسیار متعهد و توانمند دامپزشکی استان و به عبارتی سازمان دامپزشکی کشور که خدمات شایان و قابل توجهی در طی مدت حضور در استان داشتند، دکتر رودحله بودند که نبود وی در استان تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم که در هر جای سازمان که مشغول فعالیت خواهند شد موفق و پیروز باشند.

همجنین در این مراسم خانم مهندس رضایی مسئول آزمایشگاه به نمایندگی از سایر همکاران نیز ضمن اظهار دلتنگی از عدم حضور ایشان در استان البرز و آرزوی بهروزی ایشان گفت: در طی مدت حضور دکتر رودحله در سمت ریاست اداره تشخیص و درمان البرز تمامی پرسنل مجموعه کمال رضایت و قدردانی را از وی دارند و اینجانب به نیابت از سایر همکاران از زحمات خانم دکتر رودحله تشکر و قدردانی می نمایم.

در ادامه، دکتر فرانک رودحله نیز ضمن تشکر از برگزاری مراسم فوق گفت: اینجانب به عنوان کارمند سازمان دامپزشکی کشور خود را خدمتگزار این نظام دانسته و در هرجایی که خدمات اینجانب بتواند مثمر ثمر باشد، آماده خدمت هستم.

وی همچنین از دکتر علی اصغر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان و مساعدت ایشان در تمامی مسائل فنی و اداری قدردانی نموده و اعلام نمود هرزمان که دامپزشکی استان در زمینه مسائل آزمایشگاهی و تشخیص و درمان نیاز به حضور اینجانب داشته باشد، آماده همکاری خواهم بود.

در پایان نیز همکاران آزمایشگاه با اهدای لوح و تقدیر از زحمات دکتر فرانک رودحله تقدیر بعمل آوردند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
راهنورد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
1
خانم دکتر رودحله از نیروهای زحمتکش در دامپزشکی است و حضور ایشان در هر مجموعه ای تحرک و نشاط رو ارمغان می آورد.برایتان بهترینها رو آرزو می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
انشا.. پست جدید کجا مشغول می شوند؟
دكتر عزت مزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
1
خيلي عاليه كه از هم تشكر ميكنيد ولي به نظرتون سياست هاي فعاليت تو آزمايشگاه بهتون اجازه ميده بدون لباس مناسب توش مراسم بگيريد ناسلامتس شما همه دامپزشك هستيد كمي كد اتيك رو رعايت كنيد هم براي سلامتي خودتون خوبه و هم براي قوانين آزمايشگاه
ولي اينكه از هم تشكر ميكنيد خيلي خوبه
نظر شما
ادامه