کد خبر: ۳۵۳۱۹
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
رئیس ستاد دامپزشکی حامی روحانی منتشر کرد:
جامعه بزرگ دامپزشکی کشور همراه با سیل خروشان و بی شمار مردم حمایت قاطع و یکپارچه خود را از راه اصلاح و اعتدال و شخص جناب آقای دکتر روحانی اعلام کرده بود ...
 

بیانیه ستاد دامپزشکی حامی دکتر روحانی به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم

به نام خدا

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما به انفسهم

با سپاس از لطف بیکران الهی که عنایت بی دریغش را شامل ایرانیان گردانید تا بتوانند حماسه جاودان دیگری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری رقم زنند. قبل از هر حرفی بر خود واجب می دانیم که با احترام زیاد، این پیروزی را به ملت شریف ایران تبریک عرض نماییم که با درک بالای سیاسی و مشارکت بی نظیر خود برگ زرین دیگری را در تاریخ پر افتخار ایران رقم زدند. آنچه که ارزش این پیروزی را بالا برده، ایستادگی و رأی معنی داری است که به تداوم راه اصلاح، اعتدال و عقلانیت داده شده است. مردم ایران با این انتخاب آگاهانه به جریان های تمامیت خواه عوام فریب که با وعده های پوچ اقتصادی قصد به عقب برگرداندن کشور را داشته اند، نه گفتند. ما همچنین به جناب آقای دکتر روحانی که با تلاش های فداکارانه، دفاع های جانانه از حقوق مردم و اعلام مواضع شجاعانه، سهم بسزایی در رقابتهای انتخاباتی و جلب مجدد اعتماد مردم را داشته اند، تبریک عرض می نمائیم. بی شک عبور از این مسیر پرمخاطره و موفقیت در این پیروزی ملی میسر نگردید مگر با تلاش تمام افراد و گروه های حامی و حضور صبورانه و آگاهانه ملت عزیز در کنار صندوق های رای.

ما اکنون در میانه راه هستیم و مردم بر عهدی که با دولت تدبیر و امید بسته بودند مردانه ایستادند و با تکرار رای خود به آقای روحانی در این گذر تاریخی حساس، سهم خود را به انجام رساندند و اکنون نوبت جناب رئیس جمهور محترم است که برای تحقق وعده های خود چاره اندیشی نماید. همه به خوبی واقفیم که دولت تدبیر و امید در هر دو دوره انتخابات ریاست جمهوری با تکیه بر پایگاه گسترده مردمی اصلاحات و با حمایت قاطع چهره های شاخص آن چون  […] ، […] و  […] به پیروزی رسیده است و سعی نموده است تا با تأکید بر خرد جمعی و جلب آرای متفکران و نخبگان جامعه، رویکردی اصلاح طلبانه داشته باشد. بزرگترین دستاورد دولت یازدهم یعنی برجام نیز مبتنی بر توانمندی های افراد اصلاح طلب  و سیاستمداری چون دکتر ظریف و تیم ایشان، حاصل شده است. لذا ما معتقدیم که دولت تدبیر و امید در سطح استراتژی و دیدگاههای کلان دارای خاستگاه و پشتوانه اصلاح طلبی است و خط مشی و روش های عملیاتی آن برخوردار از اعتدال و میانه روی است.

جناب آقای دکتر روحانی، مردم در روز 29 اردیبهشت 96 به شما اعتماد کردند و تنها دارایی خود برای اداره کشور را در نهایت صداقت و خلوص به شما هدیه کردند و اینک این شمائید که دینی سنگین برای حفظ این امانت و اعتماد بر عهده دارید. مردم خواهان کابینه ای کارآمد از میان نیروهای توانمند و با گرایش فکری همگام با شعارها و آرمان های اصلاح طلبانه مطرح شده در دوران تبلیغات هستند. ترمیم شجاعانه کابینه بر اساس خواسته ها و پایگاه اجتماعی رأی دهندگان و ایستادگی در برابر سهم خواهی های غیر منصفانه گروه های سیاسی و نهادهای قدرت از بدیهی ترین مطالبات مردم برای تحقق حاکمیت ملی است.

دکتر روحانی عزیز، همانطوریکه خود شما اعلام داشتید شما رئیس جمهور 100% مردم ایران هستید و این صد درصد نه تنها شامل رای دهندگان به رقبای شما می شود بلکه آحاد ملتی که به هردلیل در انتخابات شرکت نکردند و اقشار خاکستری جامعه که از نظر دیدگاه فکری و سیاسی با شما تفاوت دارند را  نیز شامل می شود. این وظیفه دولت صد درصدی است که فضای مساعد را در صحنه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فراهم کرده و به خواسته های تمام اقشار ملت توجه نماید. شما خود اذعان دارید که در سفرهای استانی و تبلیغات انتخاباتی در کنار وعده های اقتصادی، وعده های جدی و فراوان دیگری نیز در حوزه سیاست داخلی و در راستای تحقق مطالبات چندین ساله و آزادیخواهانه ملت داده شده است  که امید به تحقق همین وعده ها پیروزی شما را رقم زد. پر واضح است که ملت قهرمان و آگاه ایران این وعده ها را فراموش نخواهد کرد و به طور جد پیگیر آنها خواهد بود و قطعاً تا جائیکه شما را در مسیر تحقق آنها صادق و ساعی بیابند، چون کوهی استوار پشتوانه شما خواهند ماند.

جامعه بزرگ دامپزشکی کشور همراه با سیل خروشان و بی شمار مردم نه تنها حمایت قاطع و یکپارچه خود را از راه اصلاح و اعتدال و شخص جناب آقای دکتر روحانی اعلام کرده بود بلکه با بسیج گسترده نیروهای این خانواده و اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری در سراسر کشور با حرکتی هماهنگ، قوی و منسجم نقش بسزایی در پیروزی راه عقلانیت ایفا نمود. این در حالی بود که دستگاهها و سازمانهای اجرایی مربوط در دولت فعلی، توفیق چندانی در ارائه خدمت و رفع مشکلات و نابسامانیهای مزمن موجود در این حرفه نداشته اند. در ابتدای دولت فعلی نیز انسجام و عزم راسخ جامعه دامپزشکی را برای اصلاح و توسعه این حوزه در جهت کمک به دولت و مردم شاهد بودیم. اما متاسفانه بی تدبیری و عدم توجه مدیران ارشد دستگاههای مربوطه با سیاست ها و دیدگاههای اصلاح طلبانه دولت تدبیر و امید، فرصت سوزی غیر قابل جبرانی در حوزه دامپزشکی ایجاد نمود که قطعاً ضرر و خسران آن متوجه بهداشت و سلامت جامعه شده و لطمه جبران ناپذیری به تولیدات و اقتصاد دامپروری کشور وارد کرده است. لذا استفاده از چهره های برجسته، توانمند و متخصص این عرصه در دستگاه های مرتبط با این حرفه در دولت دوازدهم در تقویت دولت تدبیر و امید و رشد و توسعه بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

در پایان وظیفه خود می دانیم از تلاش بی دریغ همکاران و تک تک اعضای ارجمند خانواده بزرگ دامپزشکی و دیگر اقشار و صنوف وابسته تشکر و قدردانی نمایم. بی شک همراهی گسترده و انسجام بی نظیری که در انتخابات اخیر در این خانواده بزرگ ایجاد شده، سرمایه ای گرانبها خواهد بود که با صیانت از آن می توان در جهت پیگیری مطالبات به حق صنف دامپزشکی در فضایی عقلانی و مدبرانه در ادامه راه دولت تدبیر و امید، استفاده نمود.

دکتر حسینعلی عرب

رئیس ستاد دامپزشکی حامی روحانی
 
 
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر کامیاب فیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
با سلام و احترام .کاش جناب دکتر که حود را رییس ستاد دامپزشکی معرفی کردند ,از اقدامات خودشان و ستاد تحت امرشان می نوشتند.در ضمن متن حکم ایشان و از چه کسی حکم گرفته را نیز انتشار بدین .ما که اقدامی از سوی ایشان و ستاد تحت امرشان ندیدیم.تنها اقدام دامپزشکان که ما دیدیم و واقعا هم خسته نباشند تشکیل یک گروه در فضای مجازی بود با 3000 عضو که تنها 860 نفر بیانه حمایت از دکتر روحانی را امضا کردن.اما در استان لرستان ما ستاد دامپزشکی مردمی حمایت از دکتر روحانی تشکیل دادیم و بصورت کاملا موثر در سطح روستاها ,دامداریهای صنعتی ،مراکز عرضه مواد خام دامی ,مسولین فنی سردخانه ها،کشتارگاههای دام وطیور اقدام به توضیح برنامه های دولت تدبیر و امید و نقد برنامه های سایر کاندیداها می نمودند.در استان لرستان ما که در استان هستیم اطلاعی از فعالیت ستاد اقایان نداریم. این مطلب را فقط بخاطر زحمات همه دوستانی که در تمام شهرستانهای استان در این زمینه فعالیت داشتند و حکم دریافت کردند از ستاد مردمی دکتر روحانی نوشتم.و این پیروزی را به همه ملت ایران و جامعه زحمت کش دامپزشکی تبریک عرض می نماییم.این پیروزی گوارای وجود نازنینتان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
http://hakimemehr.ir/fa/news/35091
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
2
تو این چهارسال اقای روحانی واسه دامپزشکی چیکار کرد؟؟هیچ!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
1
خب اون نقطه چین ها یعنی چی؟ مسخره کردید خودتان را؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
http://www.yjc.ir/fa/news/5135003
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
1
0
امیدوارم این بار لااقل قدر و منزلت و جایگاه دامپزشکی و دامپزشکان در خدمت به مملکت بهتر دیده شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
2
دامپزشک هیچ وقت دیده نشده و نخواهد شد.بی خود خودتون رو اذیت نکنید.این مسیر اشتباه بود و هر چقدر ادامه دهید راه بازگشت سخت تر خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
1
با اون سه نقطه ها از ما رای می گیرند . با چهار نقطه ها .... دامپزشکان را ..... می کنند.
عجب دنیاییست!!
پاسخ ها
دکتر کامیاب قیصربیگیبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
واقعا متاسفم برای حکیم مهر.بر اساس کدام قانون نقطه چین ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
http://www.yjc.ir/fa/news/5135003
شهاب رومیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
1
0
با سلام
جناب آقای دکتر قیصر بیگی واقعا توی لرستان سنگ تمام گذاشت
بنده هم با نظرات ایشان کاملا موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
سلام.با همکاری شما مهندس عزیز و سایر دوستان فهیم و صبور.همگی واقعا خسته نباشید.
کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
دوستان همیشه باید صبور باشند در تمام استانها فعلیتهای خوبی شکل گرفت و به مرحله ظهور رسید من هم از دوستان در استان لرستان تشکر می کنم
در استان قزوین هم فعالیت خوبی بود هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی که بسیار موثر بوده است البته اقای دکتر عرب عزیز شاید به علت ضیق وقت نتوانسته است با تمام استانها ارتباط بر قرار کند و این خرده گیری ها خیلی جالب نیست
چون هر کاری که شروع شود با مشکلات همراه است و باید صبور بود و به هم کمک کرد
...........................................................
پس به جای خرده گیری بهتر است با دکتر عرب هماهنگ باشیم و ایشان هم به دنبال ارتباط با سایر همکاران که در استانهای مختلف دارند تلاش می کنند باشند تا شاید قدمی شایسته برای کشور و صنف دامپزشکی داشته باشیم
دکتر کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
سلام.دوستان فهمیم و صبور خانواده دامپزشکی به منظور رسیدن به خواسته هایمان ،پیشنهاده می نمایم یک کمپین استقلال سازمان دامپزشکی تشکیل دهیم و همانند انتخابات ،همه با هم ، در کنار هم و برای هم تلاش کنیم یک بار برای همیشه بصورت اصولی مشکلاتمان را با دولت مردان مطرحه نماییم.و تا رسیدن به اهدافمان دست از تلاش نکشیم.هیچ چیزی اسان بدست نمی اید و هیچ کسی هم درد ما را درمان نخواهد کرد.تا زمانی که وزرات جهاد کشاورزی برای ما تصمیم می گیرد هیچ وقت خانواده دامپزشکی جایگاه خود را جامعه پیدا نخواهد کرد.تنها راه ممکن حل مشکلات جامعه دامپزشکی اتحاد همه رده های این جامعه است که به یاری خداوند به استقلال سازمان منجر خواهد شد.
نظر شما
ادامه