کد خبر: ۳۵۳۴۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
پیام تبریک رئیس سازمان نظام دامپزشکی به رئیس جمهور منتخب:
«دکتر محمدرضا صفری» در پیامی انتخاب مجدد دکتر روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت ...
 

حکیم مهر - «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتخاب مجدد دکتر روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالي

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

احتراماً انتخاب شايسته حضرتعالي به‌عنوان رئیس جمهور منتخب ملت با پشتوانه راي قاطع و حضور چشمگیر و شگفتی‌ساز مردم عزیز ایران در صحنه پرشور و شعور دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صميمانه تبريك و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک این انتخاب دوباره نشانه اعتماد و اعتقاد یک ملت بصیر به ظرفیت‌ها و خدمات دولت تدبیر و امید با هدایت حکیمانه جنابعالی است که عزت و دستآوردهای عظیمی را در چهار سال گذشته تقدیم کشور کرده است.

بدیهی است حوزه حساس و پر اهمیت کشاورزی نیز به سهم خود با تأمین سلامت و امنیت غذایی جامعه و توسعه زیرساخت‌های لازم گام‌هایی مهم برای خودکفایی و خوداتکایی در حوزه کالاهای استراتژیک و اساسی به عنوان یکی از مؤلفه های مهم در تقویت اقتصاد کشور برداشته است.

در این راستا سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های مردم نهاد با در اختیار داشتن بیش از 35 هزار عضو از رده‌های مختلف دامپزشکی در سراسر کشور که جهادگرانه در خط مقدم مبارزه با بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام و تأمین امنیت مواد غذایی و بهداشت عمومی جامعه حضور پررنگ دارند، بر خود وظیفه و تکلیف می‌داند تا به استناد وظایف قانونی مندرج در قانون تأسیس خود و دیگر قوانین مرتبط، تمامی تلاش و همت خود را در جهت همراهی هر چه بیشتر حوزه دامپزشکی کشور با دستگاه‌های اجرایی دولتی در راستای ارتقاء امنیت غذایی و سلامت جامعه، اجرای صحیح و دقیق قوانین و مقررات محول شده به دامپزشکی و هر گونه اظهار نظر مشورتی در زمینه ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه را در صدر فعالیت‌های آتی خود قرار دهد.

امروزه مردم شریف میهن عزیزمان از دستآوردهای طرح تحسین برانگیز تحول نظام سلامت در حوزه دارو، درمان و خدمات پزشکی بهره‌مند می‌باشند، اما همانگونه که مستحضرید تحقق سلامت کامل و پایداری آن در جامعه بدون توجه کافی به یکپارچگی و وحدت تمامی ارکان مؤثر در نظام سلامت امکان­پذیر نیست. بدیهی است توجه به مبحث سلامت و بهداشت و درمان بیماری‌ها بدون توجه حداقلی به امر پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام و نیز تأمین امنیت غذایی با منشأ دامی چه بسا موجب انحراف طرح ارزشمند تحول نظام سلامت و از دست رفتن دستآوردهای آن خواهد شد که این امر لزوم توجه جدی به نقش و جایگاه برجسته دامپزشکی و قشر فرهیخته دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی را در طرح تحول نظام سلامت بیش از پیش بیان می‌دارد.

در این راستا یکی از دغدغه‌های جدی و خواسته‌های به‌حق این قشر فرهیخته، تدارک برنامه‌ای اساسی برای رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار است، این سازمان به سهم خویش آمادگی خود را برای کمک و همراهی با دولت محترم در این زمینه به خصوص در طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی اعلام می‌نماید

امید است در سایه عنایات پروردگار متعال و استفاده از عنصر اعتماد متقابل بین دولت به عنوان سکاندار اجرایی کشور از سویی و ملت ایران به عنوان «صاحبان کشور» از سوی دیگر، فضای همکاری و همدلی در کشور تقویت شده و گام‌های مهم و بزرگی در مسیر پیشرفت میهن عزیز اسلامیمان برداشته شود.

دکتر محمدرضا صفری، رئیس سازمان
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
اقای روحانی تولید مواد غذایی در ایران فاجعه است به داد مسولین فنی برسید کارفرماها هم نظارت بهداشتی میکنند و مسول فنی هیچکاره است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
موندم چرا دست اندکاران دامپزشکی واهمه دارند که درخواستی بدهند تا دامپزشکی به وزارت بهداشت بپیوندد. آیا اصرار بر نگهداری میز و صندلی کوچک مدیریت به قیمت تباه کردن آینده هزاران دامپزشک بیچاره می ارزد؟؟؟!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
احسنت به دکتر صفری.اگه دکتر خلج هم یکم پیگیر وضع سازمان دامپزشکی و وضع دامپزشکا می شد وضعیت از این بهتر بود.یکی باید مظلومیت دامپزشکی رو به مقامات بالای نظام برسونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
حکیم مهر محترم لطفا شما پیگیری فرمایید.
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
با سلام
تو این نامه بلند پایه که هم تبریک پیروزی تو انتخابات ریاست جمهوری ذکر شده و هم که خط آخر پاراگراف یکی به آخر مانده هم ذکر همکاری سازمان نظام تو طرح کاروزی فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی ذکر شده
به نظر شما کجای این نامه مورد توجه قرار می گیره
نظر شما
ادامه