کد خبر: ۳۵۴۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

تایید قرارداد مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی منوط به ثبت نام در سامانه صدور پروانه‌ است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر مهدی مهرزاده» رئیس اداره دامپزشکی بوئین زهرا با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای گسترش دولت الکترونیک و به منظور تسریع در ارائه خدمات به ارباب رجوع، سازمان دامپزشکی کشور اقدام به راه اندازی سامانه صدور پروانه به آدرسhttp://www.cert.ivo.ir نموده است که در حال حاضر با صدور مجوز بهداشتی برای مسئولین فنی و بهداشتی و نیز اماکن دامپزشکی به صورت آنلاین آماده ارائه خدمات می‌باشد.

مهرزاده افزود: صدور پروانه ثبت دارو، خوراک دام، مکمل‌های غذایی دامی، پروانه تولید دارو، همچنین صدور احکام ناظرین شرعی و پروانه بهداشتی مراکز بسته بندی به صورت رسمی در در حال اجرا می‌باشد.

مهرزاده در خصوص پروانه الکترونیک مسئولین فنی و بهداشتی تحت پوشش اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا اعلام کرد: تاکنون 33 نفر (بیش از 80 درصد واجدین شرایط) مراحل ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند که از این تعداد 16 نفر مجوز دریافت نموده و صدور پروانه تعداد 17 نفر نیز در دست اقدام می‌باشد .

دکتر مهرزاده در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین فنی بهداشتی با مراجعه به اداره دامپزشکی شهرستان و ارائه تصویر کارت ملی و مدرک دانشگاهی و با دریافت نام کاربری و رمز عبور، به سامانه صدور پروانه (cert.ivo.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام اولیه، تکمیل مدارک و پیگیری‌های بعدی جهت صدور پروانه بهداشتی اقدام نمایند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
خوب یعنی چی؟ مبلغ قرارداد رو هم با میزان اعلامی خود سازمان مطابقت میدهند؟ یا فقط یک سامانه ایجاد کردن تا کار خودشان راحت تر انجام شود؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
میشه لطفا در مورد قراردادی که نبستین اظهار نظر نکنین مخصوصا بخش دولتی شما فکر مشکلات خودتون باشین بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
خوب اینکه خیلی وقته داره انجام میشه
نظر شما
ادامه