کد خبر: ۳۵۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
اقدام شایسته سازمان دامپزشکی کشور:
اولین شماره این نشریه به زودی چاپ و در اختیار علاقمندان حوزه سلامت و دامپزشکی قرار خواهد گرفت؛ گستره توزیع این نشریه سراسری خواهد بود ...
 

حکیم مهر - مجوز نشریه تخصصی سازمان دامپزشکی کشور با نام «سلام و سلامتی» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، با همت و پیگیری های مکرر کارشناسان دفتر  سازمان­های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی، مجوز انتشار نشریه تخصصی حوزه دامپزشکی کشور با نام «سلام و سلامتی» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

در همین راستا و مطابق برنامه زمانی مشخص، اولین شماره این نشریه به زودی چاپ و در اختیار علاقمندان حوزه سلامت و دامپزشکی قرار خواهد گرفت.

گستره توزیع این نشریه سراسری خواهد بود و در تهیه محتوای آن با نگاه به تمام مناطق کشور، تجربیات داخلی و ارائه تجربیات برون مرزی، تمام ظرفیت ها و فعالیت های حوزه سلامت و دامپزشکی، پوشش داده خواهد شد؛ لذا با عنایت به اینکه این نشریه محل طرح مباحث علمی و نظرات صاحب نظران حوزه سلامت و دامپزشکی است، از دامپزشکان، اساتید دانشگاه، فعالان بخش خصوصی و علاقمندان دعوت بعمل می آید، مقالات علمی پژوهشی خود را به پست الکترونیکی نشریه به نشانی salam.salamati@ivo.ir ارسال نمایند.

مقالات علمی پژوهشی مذکور بایستی دارای ساختارهای متعارف علمی شامل بخش های چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه، مواد و روش ها، نتایج، بحث و نتیجه گیری باشد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
1
خدا سلامتی را از ما نگیره
نظر شما
ادامه