کد خبر: ۳۵۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: بیش از 50 نوع دارو و واکسن مورد استفاده دامپزشکی کشور توسط موسسه سرم سازی رازی تولید می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر مسعود هاشم زاده» در آیین تکریم و معارفه رئیس موسسه رازی شعبه منطقه مرکزی (اراک) افزود: موسسه رازی با تولید این میزان دارو و واکسن یکی از معدود مراکز بیولوژیکی کشور در زمینه تولید واکسن و سرم سازی است.

وی ادامه داد: بیماری فلج اطفال با تولیدات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در سطح کشور ریشه کن شده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در این نشست گفت: موسسه رازی از بزرگترین مراکز علمی و یکی از معتبر ترین مراکز علمی و نمونه بارز جهاد علمی در کشور محسوب می شود.

«حجت الاسلام دکتر علی توکلی» افزود: افزایش حداکثری ظرفیت تولید این موسسه تاثیر بسزایی در پیشرفت علمی و مقابله با انواع بیماری های مشترک دام و انسان و افزایش تولید در کشور به همراه دارد.

در این آیین که با حضور دکتر مسعود هاشم زاده رئیس موسسه واکسن و سرم سازی رازی، فرماندار شهرستان اراک، رئیس و نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل دامپزشکی و مدیر کل برنامه ریزی و نیروی انسانی استانداری استان مرکزی برگزار شد، با حکم رئیس موسسه رازی از خدمات «دکتر سید داود حسینی» قدردانی و «دکتر مجید ترابی گودرزی» به عنوان سرپرست موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه منطقه مرکزی (اراک) معرفی شد.

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه منطقه مرکزی (اراک) مجهز به بخش‌های اداری،آموزشی، اتاق‌های کارشناسی، سالن اجتماعات و هشت آزمایشگاه مجهز تحقیقاتی شامل آزمایشگاه مولکولی، میکروب‌شناسی،کشت سلولی، ویروس‌شناسی، بیوشیمی، سلولوژیک، انگل‌شناسی و تولید خون دفیبرینه و سالن‌های تولید نیز شامل محلول‌سازی،کوتین، فیلینگ، پکینگ، تولید،کنترل، شستشو، استریلیزاسیون و تولید آب است.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
اقاي دكتر هاشم زاده شما كه معاون تشخيص سازمان دامپزشكي شديد گفتيد واكسن كالاي تجاري نيست و نبايد تجاري بشود حالا چرا واكسنهاي موسسه را به زور تخفيف ٥٠ درصدي و باز پرداخت يكساله مي فروشيد ..................................
نظر شما
ادامه