کد خبر: ۳۵۵۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

دامپزشکان آینده و دانشجویان صنعت پشم برای درک بیشتر از صنعت پشم، هفته گذشته از Esperance wool  دیدن کردند. دانشجویان دانشگاه های Western Australia و Curtin  ، Murdoch در این تور بازدید که به تازگی برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، هماهنگ کننده این برنامه ویکی همپسل بود؛ کسی که در Primaries of WA  (در زمینه فروش پشم و دام فعالیت دارد) کار می کند، همچنین وی میزبانی دیدار دانشجویان دانشگاه علوم جانوری را از فروشگاه پشم Primaries  در Bibra Lake  (در حومه پرث، پایتخت ایالت استرالیای غربی) و آزمایشگاه آزمون پشم استرالیا (۱) و مرکز پشم غربی (۲)، بر عهده داشت.

گفتنی است، همپسل بانویی است که در صنعت پشم به صورتی فعال کار می کند؛ صنعتی که مردان میانسال جمعیت اصلی آن را تشکیل می دهند.

همچنین این دانشجویان امیدوارند که به عنوان دامپزشکان آینده، در زمینه پرورش گوسفند، ژنتیک و یا در بخش های تحقیقات حیوانی کار کنند.

این درحالی است که تنها چند نفر تجربه عملی کار با گوسفند دارند، اما با برگزاری این تور تعداد بیشتری از دانشجویان توانستند در مورد پشم گوسفند مطالبی بیاموزند.

سازماندهی تور توسط agVivo  (ارایه دهنده خدمات کشاورزی در استرالیای غربی) و دو مرکز کشاورزی انجام شد. در این رویداد دانشجویان در مورد کاربردهای عملی نگهداری و پرورش ، امنیت زیستی و رفاه حیوان مطالبی آموختند و همچنین درباره چند گزینه شعلی (در این زمینه) هم توضیحاتی داده شد.

همپسل گفت: "برای دانش آموزانی که از خانواده ی کشاورز هستند، درک این مطالب آسان تر است چراکه با آن بزرگ شده اند، اما برای دانش آموزان شهری این طور نیست چراکه آن ها درکی از اینکه کشاورزان کارهای معینی را در زمان های خاص برای دام خود انجام می دهند، ندارند. همچنین این برنامه با توجه به برنامه مطالعاتی دانشجویان برگزار شد."

منبع: فارم ویکلی

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

Australian Wool Testing Authority laboratory- ۱ 

۲-Western Wool Centre
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
0
فرمودند صنعت

ممنون حکیم مهر
نظر شما
ادامه