کد خبر: ۳۵۶۱۳
 

دو قلاده گرگ، هفت نفر از اهالی روستای رامین زنجان را راهی بیمارستان کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: بر اثر حمله 2 قلاده گرگ به روستای رامین از توابع این استان، هفت تن از روستائیان مجروح و راهی بیمارستان شدند.

 «جواد مرادی» افزود: این حادثه عصر دوشنبه 22 خرداد اتفاق افتاد و ساعت 17:20 عوامل اورژانس مستقر در پایگاه فوریت های پزشکی سهند به یاری مصدومان شتافتند .

وی اظهار کرد: پس از اعلام موضوع حادثه، بلافاصله عوامل اورژانس به محل اعزام و پس از اقدامات اولیه درمانی، مصدومان که شامل 2 زن، 2 مرد، 2 دختر هشت و 14 ساله و یک پسر 13 ساله بودند را به منظور ادامه درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال دادند .

مرادی افزود: پنج نفر از مجروحان توسط آمبولانس اورژانس و 2 مصدوم دیگر نیز که نسبت به بقیه مصدومان حال مساعدتری داشتند با استفاده از خودروی شخصی به مرکز درمانی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند .

گرگ مهاجم به روستای رامین مورد آزمایش دامپزشکان قرار گرفت

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، «دکتر الله وردی» دامپزشک اداره دامپزشکی شهرستان زنجان گفت: یکی از 2 گرگ مهاجم به روستای رامین که شب گذشته به دست اهالی کشته شده است، امروز تحت نظر دامپزشکان مورد آزمایش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این آزمایش با هدف تشخیص هاری بودن یا نبودن گرک انجام می شود، افزود: نتیجه نهایی تا 2 هفته دیگر اعلام خواهد شد.

حمله 2 گرگ به روستای رامین شب گذشته 7 نفر از اهالی این روستا را زخمی کرد.
 
 
نظر شما
ادامه