کد خبر: ۳۵۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

آئین تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شازند با حضور معاون فرماندار، معاون اداره کل دامپزشکی استان مرکزی و تعدادی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شازند، آئین تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان با حضور حجت اله نصیری معاون فرماندار، دکتر محمد فتاحی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی و تعدادی از مسئولین شهرستان و روسای شبکه دامپزشکی شهرستان های استان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه معاون فرماندار شهرستان شازند به شرایط ویژه شهرستان در بحث دامداری و کشاورزی اشاره کرد و افزود: دامپزشکی نقش مهمی در تامین بهداشت دام و انسان و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام دارد و در مبارزه با بیماری های مذکور مجموعه دامپزشکی شهرستان شازند عملکرد خوبی داشته است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی در این مراسم به تشریح فعالیت های دامپزشکی پرداخت و تصریح کرد: به غیر از مبارزه با بیماری های مشترک که درصد قابل توجهی از فعالیتهای دامپزشکی را به خود اختصاص می دهد ، تامین سلامت موادغذایی نیز که نقش موثری در سلامت و اقتصاد جامعه ایفا می کند برعهده این دستگاه است.

دکتر محمد فتاحی بخش مهمی از سلامت جامعه انسانی را مدیون تلاش های دامپزشکی در زمینه مبارزه با بیماریها دانست و اظهار کرد: ارتقای سطح بهداشتی، تأمین بهداشت دام و نظارت بر تولید فرآورده های خام دامی سالم از وظایف دامپزشکی است.

در این آئین از زحمات و تلاش های دکتر حسین میرزائی تقدیر و رضا معینی مقدم بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شازند منصوب شد .

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
اخه دامپزشک قحطی اومده که یک غیر دامپزشک باید رئیس اداره دامپزشکی شازند بشه؟ بعد میگن ما به فکر سلامت جامعه ، پیشگیری از بیماری های مشترک و اشتغال دامپزشک ها هستیم .
نظر شما
ادامه