کد خبر: ۳۵۶۵۲
 

در راستای تقویت ارتباط دانشگاه و فعالان بخش خصوصی با اداره کل دامپزشکی و به جهت هدف گذاری طرح های علمی در حوزه بیماری های طیور و ترسیم دور نمای کنترل و پیشگیری از بیماری های طیور، کمیته علمی – تخصصی با حضور ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران، مدیر کل دامپزشکی، معاون سلامت و رئیس اداره طیور اداره کل و جمعی از کارشناسان و فعالان حوزه طیور استان در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی خوزستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، در این جلسه هم اندیشی بطور تخصصی در خصوص عوامل بیماری زای سرکوب کننده سیستم ایمنی گله های پرورش طیور با تاکید بر مشکلات مادری و هفته اول بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه جلسه بر برگزاری منظم دوره های آموزشی جهت مرغداران و دامپزشکان جوان تاکید شد و همچنین مقرر شد در خصوص نحوه حمل و نقل جوجه های یک روزه و درجه بندی جوجه های تولیدی موضوع بررسی بیشتر و در قالب شیوه نامه پیشنهادی به سازمان دامپزشکی کشور ارسال گردد.

لازم به ذکراست برگزاری جلسات کارشناسی فی ما بین اساتید دانشکده دامپزشکی و کارشناسان فنی اداره کل دامپزشکی جهت برنامه ریزی و اجرایی نمودن طرح های علمی پیشنهادی در سطح استان نیز از مصوبات کمیته مذکور بوده است.

 
نظر شما
ادامه