کد خبر: ۳۵۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
«آیت‌الله دکتر سید محمدعلی آل‌هاشم» فعالیت‌های دامپزشکی در خدمت‌رسانی به جامعه را بسیار گسترده دانست و افزود: این فعالیت‌ها اطمینان‌بخشی لازم را به مردم در مصرف فرآورده‌های دامی سالم ایجاد می‌کند ...
 

حکیم مهر - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نقش دامپزشکی را در تأمین بهداشت جامعه بسیار موثر دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی،‌ «آیت الله دکتر سید محمدعلی آل هاشم» روز پنجشنبه در دیدار کارکنان اداره کل دامپزشکی استان با بیان اینکه دامپزشکی استان نقش مهمی همچون کنترل، پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین دام و انسان ایفا می کند، افزود: دامپزشکی به عنوان یک رشته مهم در کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و بیماری های مشترک انسان و دام، در ارتقاء سطح بهداشت جامعه نقش موثری دارد که مغفول مانده است.

وی از کارکنان و دامپزشکان استان آذربایجان شرقی به عنوان نیروهای غیرتمند و خدمتگذار به جامعه یاد کرد و گفت: فعالیت های دامپزشکی در خدمت رسانی به جامعه بسیار گسترده بوده و دامپزشکی با رعایت مقررات مربوط به این حوزه و اقدامات موثر در زمینه پیشگیری و با نظارت کامل، اطمینان بخشی لازم را به مردم در مصرف فرآورده های دامی سالم ایجاد می کند.

وی همچنین با اشاره به نقش اداره کل دامپزشکی در توسعه پایدار و سرمایه گذاری در بخش دام، ادامه داد: کنترل کیفی و بهداشتی فراورده های خوراکی دام از مرحله تولید از مزرعه تا سفره مصرف کننده از جمله وظایف این اداره کل می باشد .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تهیه دارو، واکسن، سرم، مواد ضدعفونی کننده دام و طیور و نظارت بر ذبح شرعی از اقدامات مهم و تاثیرگذار دامپزشکی است .

در آغاز این دیدار، «دکتر امیرحسین بهداد» مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک انتصاب آیت الله دکتر آل هاشم به عنوان نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر تبریز، گفت: دامپزشکی با تنوع وظایف نقش کلیدی در بهداشت و سلامت جامعه دارد .

وی در ادامه گزارش مبسوطی از عملکرد اداره کل دامپزشکی استان در سال گذشته ارائه نمود و با اشاره به حضور دفتر نمایندگی ولی فقیه در این اداره کل به نظارت کامل و صحیح شرعی بر کلیه کشتار های دام و طیور در سطح کشتارگاه های استان اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم این اداره کل در شناسایی و کاهش کانون های آلودگی بیماری های دام و طیور در سطح استان بوده که در نوع خود چشمگیر می باشد.

دکتر بهداد همچنین به اقدامات این اداره کل در زمینه کنترل بیماری های دامی و واکسیناسیون دام­ها در مناطق سیل زده اخیر استان اشاره نمود و همچنین افزود: همکاران اداره کل دامپزشکی استان تمامی تلاش های خود را در جهت تامین سلامت عمومی جامعه بکار بسته اند به طوری که در طول سال گذشته در حدود 388 تن مواد آلوده غیر بهداشتی در استان شناسایی و معدوم سازی شده است .

دیدار مدیر کل و همکاران اداره کل دامپزشکی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریزدیدار مدیر کل و همکاران اداره کل دامپزشکی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
1
0
از چهره همه شون معلومه جلسه خسته کننده ای بوده
نظر شما
ادامه