کد خبر: ۳۵۷۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «دکتر ملکشاهی راد» نماینده مردم شهرستان خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و مسئولین اداره کل دامپزشکی لرستان دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، دکتر ملکشاهی ضمن بازدید از کلیه قسمت های اداره کل دامپزشکی لرستان، وضعیت مکانی موجود را وضعیتی نامناسب برشمرد و خواستار پیگیری در راستای بهبود وضع موجود شد.

در ادامه «دکتر توکلی» مدیرکل دامپزشکی لرستان ضمن خوش آمدگویی، به بیان مطالبی درخصوص عملکرد این اداره کل در راستای وظایف محوله پرداخت.

وی به مواردی چون اصلاح ناوگان حمل و نقل لاشه های دام و طیور، استرداد باغ وحش به شهرداری، تامین اعتبار در خصوص ساختمان نیمه کاره آزمایشگاه و ساختمان اداری واگذارشده به میراث فرهنگی اشاره نمود و خواستار پیگیری در این راستا شد.

در پایان دکتر ملکشاهی با توجه به بازدید به عمل آمده از واحدهای مختلف دامپزشکی و شنیدن صحبت های مسئولین مربوطه، دامپزشکی را از مشاغل سخت و زیان آور دانست و ابراز امیدواری نمود تا در این خصوص قدم هایی به نفع همکاران برداشته شود.

وی خواستار تعامل بیشتر مسئولین بخصوص مسئولین دامپزشکی سازمان کل کشور و دامپزشکی استان با مجمع نمایندگان در خصوص حل مشکلات و موانع موجود شد و وظایف نمایندگان را در این راستا تشریح نمود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
0
فقط در حد حرف.
نظر شما
ادامه