کد خبر: ۳۵۷۶۷
 

یک بهله جوجه جغد که به علت عدم توانایی در پرواز و سقوط از ارتفاع از ناحیه بال سمت چپ دارای شکستگی همراه با زخم باز بود، توسط «دکتر غلامی» کلینیسین بخش خصوصی شهرستان و «دکتر سپهر» جراح مسئول تیم جراحی بیمارستان 14 مهر درمان و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اشتهارد، یک بهله جوجه جغد که به علت عدم توانایی در پرواز و سقوط از ارتفاع زخمی شده بود توسط یکی از کلینیسین های بخش خصوصی شهرستان اشتهارد پیدا شده و تحت درمان قرار گرفت.

«دکتر حسنی» رئیس دامپزشکی اشتهارد در این زمینه افزود: این پرنده با مراقبت های اولیه پانسمان شده و برای درمان نهایی به بیمارستان 14 مهر شهرستان کرج انتقال داده شد و درآنجا پس از معاینات بالینی و تصویربرداری تشخیص شکستگی بال سمت چپ جوجه جغد، توسط دکتر سپهر جراح نسبت به جراحی و تثبیت بال شکسته اقدام گردید.

وی افزود: هم اکنون این پرنده تا حصول درمان کامل در شهرستان اشتهارد تحت نظر بوده و تا سلامتی کامل نزد دکتر امیر غلامی دامپزشک بخش خصوصی اشتهارد تحت مراقبت می باشد.

در پایان دکتر سعید حسنی ریاست اداره دامپزشکی شهرستان از دکتر امیر غلامی و دکتر سپهر جراح و همچنین مدیریت بیمارستان 14 مهر تشکر و قدردانی نمود.

 
نظر شما
ادامه