کد خبر: ۳۵۸۳۸
 

با حکم رئیس موسسه رازی، «دکتر بهمن عابدی کیاسری» به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منصوب شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر مسعود هاشم زاده رئیس موسسه رازی، با اشاره به سوابق و تجربیات ارزشمند دکتر بهمن عابدی کیاسری، طی حکمی نامبرده را به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی این موسسه منصوب کرد.

در این حکم آمده است: انتظار می رود نسبت به ادامه و توسعه فعالیت های ذیل، پیگیری و اهتمام ویژه مبذول دارید : تداوم و تسریع در تدوین برنامه های اقدام ذیل سند استراتژی موسسه و پیاده سازی سند مذکور، ادامه و تسریع در فرایند استقرار سیستم مدیریت و اطلاعات یکپارچه، ادامه و تسریع اصلاح زیرساخت های فناوری اطلاعات، تکمیل مراحل اصلاح ساختار سازمانی موسسه با نگاه علمی و آینده پژوهانه، تقویت توان جایگاه فعالیت های مهندسی در موسسه به منظور دستیابی به مدیریت طراحی در مقیاس های مفهومی، پایه و طراحی های جزئی البته با بهره گیری قابلیت های مهندسی موسسه و برون سپاری.

مراسم معارفه دکتر بهمن عابدی کیاسری به عنوان معاون برنامه ریزی و پشتیبانی این موسسه با حضور رئیس موسسه رازی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در موسسه، پیشکسوتان، معاونان و روسای بخش، در دفتر معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه رازی برگزار شد.

دکتر مسعود هاشم زاده، رئیس موسسه رازی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت های درونی این موسسه، اظهار کرد: جابجایی و ارتقا مدیران از درون موسسه با توجه به ظرفیت، توانایی و شایستگی آن ها انجام می شود چراکه این افراد با فعالیت های موسسه به طور کامل آشنایی داشته و می توانند موثر واقع شود.

وی افزود: شناخت نقاط ضعف و قدرت افراد شاغل در موسسه نیز موضوعی است که می توان از آن در جهت بهره وری بالاتر از ظرفیت ها استفاده کرد تا با کمک و حمایت مجموعه موسسه رازی، برای ارتقا جایگاه کنونی موسسه تلاش کنیم.

هاشم زاده ادامه داد: به سکون رسیدن هر سازمان و ادامه این روند در نهایت سقوط را به دنبال دارد اما سازمانی پویا و موفق است که با تغییر دیدگاه، رفتار و بینش به سمت پیشرفت حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به روحیه خلاقانه دکتر عابدی و همکاری مجموعه موسسه، انتظار می رود در جهت تغییر رفتار و بینش در موسسه حرکت کرده تا به اوج برسیم.

دکتر بهمن عابدی نیز که پیش از این در سمت معاون امور بین الملل و توسعه تجارت جهانی موسسه رازی فعالیت داشت، بیان کرد: ظرفیت های بسیار زیادی در موسسه رازی وجود دارد که باید برای توسعه و پیشرفت این مجموعه از آن ها بهره گرفت و این مهم، پشتکار، همدلی و مساعدت تمامی کارکنان موسسه را می طلبد.

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه رازی گفت: برای برداشتن گام های اساسی و مهم در این موسسه کمک و یاری مجموعه کارکنان نیاز است و حمایت رئیس موسسه نیز در این زمینه می تواند در جهت پیشرفت و توسعه موسسه بسیار مفید باشد.

 
نظر شما
ادامه