کد خبر: ۳۵۸۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

عضو فراکسیون امید تاکید کرد: اخبار غیررسمی حکایت از آن دارد که کابینه جدید کابینه‌ای جوان‌تر، کارآمدتر و وفادارتر به مطالبات مردم و سیاست‌های رئیس‌جمهور خواهد بود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «علی ساری»، با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته طی هفته‌های اخیر علیه رییس جمهور گفت: تخریب و تضعیف رئیس‌جمهور منتخب مردم را راستای منافع ملی کشور نخواهد بود

علی ساری با بیان اینکه مشکلات و چالش‌های بزرگی نظیر بحران آب و مشکلات زیست محیطی، آسیب‌های اجتماعی، فقر، فساد و تبعیض جز با همدلی و هم‌افزایی همه قوا و نهادهای کشور حل نخواهد شد، اظهار داشت: باید پیام انسجام و همدلی مسئولان به مردم داده شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس درخصوص آخرین اخبار کابینه جدید نیز تصریح کرد: اخبار غیررسمی حکایت از آن دارد که کابینه جدید کابینه‌ای جوان‌تر، کارآمدتر و وفادارتر به مطالبات مردم و سیاست‌های رئیس‌جمهور خواهد بود.

ساری با تاکید بر این نکته که کمیته‌ای در فراکسیون امید درخصوص وضعیت افراد مطرح برای وزراتخانه‌های مختلف بررسی‌های کارشناسی انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: نتیجه جمع‌بندی‌ها به رییس‌جمهور یا کمیته‌ای که برای نهایی کردن لیست وزرا تشکیل شده (مرکب از افراد نزدیک به رئیس‌جمهور) ارائه می‌شود.

او در رابطه با آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره وزرای دولت دوازدهم ابراز داشت: ظاهرا در برخی وزراتخانه نظیر وزارت امور خارجه، ارتباطات، وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، وزارت دفاع و وزارت کشاورزی وزرای فعلی ابقا خواهند شد ولی در حوزه‌هایی نظیر وزارت نفت، معاونت محیط‌زیست، معاونت گردشگری، وزارت صنایع تغییراتی صورت خواهد گرفت.

عضو فراکسیون امید در پایان تاکید کرد: عزم اصلی اکثریت نمایندگان مجلس همراهی و کمک به دولت دوازدهم است تا بتوان قدم‌های مهمی برای توسعه کشور برداشت.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
سلام حکیم مهر
دو زار بده آش به همین خیال باش
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
وزیر جدید جهاد کشاورزی تعیین شده. دوران حجتی دیگر تمام شد
نظر شما
ادامه