کد خبر: ۳۵۸۵۸
 

مدیر کل دامپزشکی استان به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان دیدار نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «بنائیان» کارشناس مسئول امور حقوقی و ارزیابی عملکرد اداره کل دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود: مدیر کل دامپزشکی استان به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان دیدار نمود.

در این دیدار دکتر سعیدی ضمن عرض تبریک هفته قوه قضائیه به دادستان مرکز استان، مراتب تبریک خود را به پرسنل قضایی و اداری دادگستری استان اعلام نمود؛ وی سپس از حمایت ها و همکاری های دستگاه قضایی استان در حفظ و تامین سلامت شهروندان تشکر نموده و مصونیت و پاک ماندن استان را از بیماری های شیوع یافته در کشور را مرهون حمایت های قضایی در استان دانست.

مدیر کل دامپزشکی استان در این نشست اهمیت پیشگیری بیماری های مشترک بین انسان و دام بویژه تب خونریزی دهنده کریمه کنگو را بیان داشت.

در این دیدار «حیدر آسیابی» دادستان مرکز استان سمنان از احساس مسئولیت و عملکرد دامپزشکی در راستای حفظ منافع عمومی ابراز خرسندی نموده و از زحمات مسئولین دامپزشکی استان تشکر کرد و آمادگی دستگاه قضائی جهت حمایت و همکاری با دامپزشکی در جهت حفظ و حراست از بهداشت عمومی و امنیت غذائی را اعلام نمود.

 
 
نظر شما
ادامه