کد خبر: ۳۵۸۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل دامپزشکی استان زنجان برگزار شد:
در این مراسم که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور و مدیرکل حوزه ریاست این سازمان برگزار شد، از خدمات دکتر محمدرشید کرمی تقدیر به عمل آمد ...
 

حکیم مهر - مراسم معارفه سرپرست اداره کل دامپزشکی زنجان برگزار و «دکتر محمدباقر حاج‌کاظمی» به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان، مراسم تقدیر از مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید اداره کل دامپزشکی استان زنجان، امروز سه شنبه (13 تیر) با حضور مسئولان کشوری و استانی در زنجان برگزار شد.

در این مراسم، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور، مسئول امور استانهای سازمان دامپزشکی کشور و شماری از مدیران استانی و فعالان جامعه دامپزشکی استان حضور داشتند که دکتر محمدباقر حاج‌کاظمی به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان زنجان معرفی و از خدمات دکتر محمدرشید کرمی تقدیر به عمل آمد.

در جریان برگزاری این مراسم، مدیرکل پیشین و همچنین سرپرست جدید دامپزشکی استان زنجان سخنرانی کردند و دکتر خداویردی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور هم به بیان شماری از اقدامات و برنامه های اجرا شده از سوی این سازمان در راستای مقابله با بیماری های چند سال اخیر پرداخت.

دکتر محمدباقر حاج‌کاظمی از پرسنل شاغل در اداره کل دامپزشکی استان زنجان است که پیش از این به عنوان معاون سلامت در این اداره کل سابقه فعالیت دارد.

دامپزشکی نقش ویژه‌ای در حفظ سلامت مردم دارد

در این مراسم، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: دامپزشکی جزو دستگاه‌هایی است که نقش ویژه‌ای در حفظ سلامت مردم دارد و دولت تدبیر و امید به بحث سلامت نگاه ویژه‌ای دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «مسیح الله سلطانی» ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دامپزشکی استان، افزود: دامپزشکی جزو دستگاه‌هایی است که نقش ویژه‌ای در حفظ سلامت مردم دارد و دولت تدبیر و امید به بحث سلامت نگاه ویژه‌ای دارد.

وی به اعتبارات حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: اعتباراتی که در طول چهار سال گذشته در حوزه سلامت هزینه شد، بیش از دوره‌های قبلی بود.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: یکی از برنامه‌های دولت فعلی این است که مدیران از درون خود سازمان‌ها انتخاب شوند چرا که انتخاب مدیران از خارج از مجموعه باعث می‌شود که سازمان‌ها دچار یاس شده و انگیزه چندانی نداشته باشند.

سلطانی تاکید کرد: انتخاب حاج کاظمی باعث نزول خیر و برکت به این مجموعه شود و کرمی هم از مدیران کاری و اخلاق مدار استان بودند و کمتر مدیری را می‌توان یافت که ۱۰ سال در پست مدیریت ماندگار بوده باشد.

همچنین مدیرکل سابق دامپزشکی استان زنجان گفت: طی چند سال گذشته، تلاش شبانه‌روزی همه پرسنل دامپزشکی استان، زمینه دست‌یابی به اهداف را فراهم کرده است.

دکتر محمدرشید کرمی افزود: در حال حاضر استان زنجان یک میلیون و ۵۵۰ هزار راس دام سبک و ۱۸۰ هزار راس دام سنگین دارد و ظرفیت جوجه‌ریزی طیور گوشتی استان در هر دوره بالغ بر ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار است.

وی ادامه داد: همچنین استان زنجان از ۸۰ هزار قطعه واحد مرغ مادر، ۷۹۰ هزار قطعه ظرفیت طیور تخم گذار و ۵ واحد کشتارگاه صنعتی طیور برخوردار است.

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان افزود: در حال حاضر اعتبارات جاری اداره کل، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است و ساماندهی کشتارگاه های دام در سطح استان و تبدیل کشتارگاه‌های سنتی به صنعتی، اجرای نظام بهداشتی در تولیدات دامی علی‌الخصوص در مرغداری‌ها از اقدامات این سازمان بوده است.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حمیدنصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
2
0
استاد ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر حاج کاظمی

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست اداره کل دامپزشکی استان زنجان را صمیمانه تبریک عرض می کنیم

و موفقیت روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

ارادتمند حمید نصیری.
حمیدنصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
2
0
باسلام وعرض خداقوتدخدمت تک تک پرسنل دامپزشکی کشورآقای دکترکرمی رئس اسبق دامپزشکی استان جزویکی ازمدیران دلسوزاستانمان بودندوانشاء الله همیشه درپناه حق باشند.
همچنین بسیارخوشحال هستیم که اخبارانتصاب دکترحاج کاظمی راشنیدیم وشاهدشدیم آقای دکترحاج کاظمی فردی بسیارلایق ،دلسوز،متدین ومتخصص میباشندانشاء الله مثل همیشه موفق باشند.
حمیدنصیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
1
0
سلام چرا انتصاب جدید در دارو درمان را منتشر نکردین؟؟؟
سونیا سودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
2
0
استاد مهربان جناب آقای دکتر حاج کاظمی

انتصاب شایسته جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم

امیدوارم شاهد موفقیت روز افزون شما در سالهای آینده باشیم و همچنین حمایت شما از بخش دامپزشکی باعث امیدواری و افتخار ما خواهد بود.
*دیدار دوباره تان آرزوی ماست *
نظر شما
ادامه