کد خبر: ۳۵۹۰۳
طی حکمی از سوی رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
نخستین جشنواره تخصصی فیلم و عکس بیطار، پاییز امسال همزمان با روز ملی دامپزشکی از سوی سازمان دامپزشکی کشور در تهران برگزار می‌شود ...
 

حکیم مهر - طی حکمی از سوی رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «ناصر باکیده» دبیر نخستین جشنواره تخصصی فیلم و عکس بیطار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از برنا، در حکم دکتر مهدی خلج- رئیس سازمان دامپزشکی کشور آمده است: «جناب آقای ناصرعلی باکیده، با سلام و احترام، با توجه به شایستگی و تجارب جنابعالی در برگزاری جشنواره‌های سینمایی، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر نخستین جشنواره تخصصی بیطار (فیلم و عکس) منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه حضرت احدیت و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان دامپزشکی کشور و جامعه سینمایی در راه برگزاری هر چه بهتر جشنواره، بیش از پیش موفق باشید . »

 «ناصر باکیده» علاوه بر تجربه‌های مختلف در عرصه مسئولیت اجرایی و دبیرخانه جشنواره‌های فیلم فجر، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جشنواره فیلم کوتاه حسنات، جشنواره فیلم تسنیم و مدیریت امور استان‌های جشنواره‌های فجر، کودک و یاس در ادوار مختلف، دبیری چهار دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران، جشنواره فیلم صنعتی (دومین دوره) و ... را در کارنامه دارد. او پیش از این مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و معاون اجرایی موسسه امور جشنواره‌ها بوده و نام او به عنوان موسس جشنواره ملی فیلم و عکس نماز و نیایش و موسس اتحادیه فیلمسازان کوتاه کشورهای اسلامی (با 28 کشور اسلامی) ثبت شده است.

از دیگر مسئولیت‌های فرهنگی وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مدیر امور جشنواره‌های بنیاد سینمایی فارابی، موسس انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر سنندج، مدیر اداره ارشاد بانه و بیجار، مدیر دفاتر انجمن سینمای جوانان در استان تهران و دفتر کرج، مدیر تولید انجمن سینمای جوانان ایران، مشاور مدیرعامل و مدیر تولید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، معاون فرهنگی بنیاد ملی مد و لباس ایران اسلامی، مشاور عالی مرکز مستندسازی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، عضو شورای بازبینی آثار ویدئویی سازمان سینمایی و ...

او همچنین تدریس رشته‌های فیلمسازی و عکاسی، عضویت در هیات‌های انتخاب و داوری جشنواره‌های مختلف سینمایی، همکاری با دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی و کارگردانی بیش از 45 فیلم مستند، کوتاه و داستانی را در کارنامه دارد.

نخستین جشنواره تخصصی بیطار پاییز امسال همزمان با روز ملی دامپزشکی از سوی سازمان دامپزشکی کشور در تهران برگزار می‌شود.

 
 
نظر شما
ادامه