کد خبر: ۳۵۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر


همکار شبکه دامپزشکی شهرستان سرایان در حین انجام عملیات واکسیناسیون از ناحیه زانو مصدوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سرایان، «محسن کافی» یکی از همکاران این شبکه در حین انجام عملیات واکسیناسیون تب‌برفکی گاوی در اثر شرایط نامناسب دامداری و عدم مقید نمودن مناسب دام توسط دامدار، دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد.

«دکتر میلاد خالقی زاده» با بیان اینکه زانوی این همکار تحت عمل جراحی قرار گرفته است گفت: کارکنان دامپزشکی به ‌عنوان سربازان گمنام عرصه بهداشت جامعه که در خط مقدم مبارزه با طیف وسیعی از بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام قرار دارند، علاوه بر خطر ابتلا به بیماری‌های مشترک از جمله هاری، بروسلوز، سل و ... به دلیل کار در شرایط سخت و کار با حیوانات دچار مصدومیت‌های شدید ناشی از حمله دام‌ها و گازگرفتگی می‌شوند.

با این شرایط می توان اذعان کرد شغل دامپزشکی در جمع مشاغل سخت و زیان‌آور است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
متاسفانه در دامپزشکی کم نداریم همکارانی که حین انجام وظیفه دچار مصدومیت می شوند من خودم تا کنون شاهد شکستگی پای یک همکار گاز گرفته شدن دو تاهمکار دیگر توسط سگ ،مبتلا شدن سه نفر از همکاران دیگر به تب مالت در حین واکسیناسیون و پارگی مثانه همکار دیگری به علت ضربه گاو به شکم بوده ام اما چه فایده که کسی به داد مظلومیت و سختی کار جامعه دامپزشکی نمیرسد ای کاش ما هم مانند معلمین یک وزات خانه ای داشتیم که از مشکلات و سختی کار ما هم کمی حرف می زد
نظر شما
ادامه