کد خبر: ۳۵۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر - مراسم رونمایی از وب‌سایت نخستین جشنواره تخصصی بیطار (فیلم و عکس) با حضور دکتر مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور و جمعی از معاونان، مدیران و مسئولین برگزاری جشنواره برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این مراسم «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اهمیت توجه به بیماری های دارای منشاء دامی به عنوان مؤلفه مهم بهداشت عمومی و سلامت جامعه، گفت: بیش از 60 درصد بیماری های انسان دارای منشاء دامی است و هر ساله 5 بیماری که در سراسر جهان در جامعه انسانی دیده می شود، دارای منشاء دامی و فراورده های مربوط به آن است.

دکتر خلج افزود: بسیاری از موارد بهداشتی در دنیا با حوزه دامپزشکی مرتبط است و انجام فعالیت های این حوزه با ظرافت های پیچیده علمی و فنی همراه بوده است و به تبع آن نیاز است این ظرافت ها به شیوه های خلاقانه توسط جامعه هنری و فرهنگی به جامعه منتقل شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار امیدواری کرد برگزاری این جشنواره بتواند در تحقق اهداف اجتماعی سازمان دامپزشکی کشور موثر بوده و به تقویت نظام سلامت کشور کمک نماید.

قبل از سخنان رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «ناصر باکیده» دبیر نخستین جشنواره تخصصی "بیطار" (فیلم و عکس) نیز گزارشی از اقدامات و هماهنگی های انجام شده در خصوص جشنواره ارائه نمود و در مورد جزییات فرایند ها و نحوه تعامل مخاطبین و جشنواره از طریق سایت مربوطه توضیحاتی را ارائه کرد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
خدا رو شکر رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور برای بحث ارتباطات اهمیت قائل شدند!!!
نظر شما
ادامه