کد خبر: ۳۶۰۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با اعلام این خبر، گفت: اردوهای رسم هجرت بسیج دانشجویی در عرصه های پزشکی، دامپزشکی، فنی، مهندسی، فرهنگی و آموزشی نیروهای خود را با سازماندهی قبلی به مناطق محروم اعزام می کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری بسیج، «کریم اکبرزاده» با بیان اینکه نیروهای مستعد برای شناسایی، عرصه یابی و امدادرسانی به مردم محروم انتخاب می شوند، افزود: نخستین گروه از نیروهای این مجموعه در قالب گروه دامپزشکی از 11 تیر ماه به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این گروه در منطقه هوراند مایه کوبی طاعون نشخوارکنندگان کوچک بیش از ۵۰۰۰ راس گوسفند و بز، مایه کوبی بروسلوز گاوی بیش از ۳۰۰۰ راس گاو و گوساله، مایه کوبی بروسلوز گوسفندی بیش از ۵۰۰۰ راس گوسفند و بز، مایه کوبی هاری بیش از ۸۰ قلاده، خون گیری بیش از ۶۰ تک سمی جهت آزمایش بیماری مشمشه و بیماری های انگلی، سمپاشی اماکن دامی بیش از ۵۰ هزارمتر مربع و آگاه سازی، آموزش و ترویج نحوه نگهداری دام ها و پیشگیری و درمان دام ها از بیماری ها را انجام دادند.

اکبرزاده اظهار داشت: خدمات ارایه شده به صورت رایگان توسط گروه جهادی تخصصی دامپزشکی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با همکاری اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی و با مشارکت بسیج سازندگی سپاه هوراند انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه محوری ترین ادارات در شناسایی منطقه سپاه و آموزش پرورش بود، بیان کرد:امسال نیز تلاش شده ابتدا نیازهای فرهنگی، آموزشی و علمی منطقه استخراج شده و گروه جهادی بر مبنای آن به برنامه ریزی جزئی و دقیق بپردازد.

اکبرزاده اضافه کرد: از امورات اجرایی امسال این مجموعه در بحث عمرانی؛ ساخت یک باب خانه محروم و مسجد نیمه کاره و در بحث پزشکی؛ غربال حدود 200 نفر از اهالی منطقه، در بحث دامپزشکی؛ معاینه و واکسیناسیون دام منطقه و در بحث آموزشی؛ برگزاری کلاس های ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است.

وی از اعزام دیگر گروه های جهادی تا پایان شهریور ماه 96 به منطقه مورد نظر خبر داد که هر گروه طبق برنامه ریزی قبلی، آغاز به کار خواهند کرد.




انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید محمد مسعود احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
فصلت
إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ
ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﻛﺴﺎﻧﻰ ﻛﻪ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻣﺎ ﺧﺪﺍﺳﺖ ؛ ﺳﭙﺲ [ ﺩﺭ ﻣﻴﺪﺍﻥ ﻋﻤﻞ ﺑﺮ ﺍﻳﻦ ﺣﻘﻴﻘﺖ ] ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﻭﺭﺯﻳﺪﻧﺪ ، ﻓﺮﺷﺘﮕﺎﻥ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ [ ﻭ ﻣﻰ ﮔﻮﻳﻨﺪ : ]ﻣﺘﺮﺳﻴﺪ ﻭ ﺍﻧﺪﻭﻫﮕﻴﻦ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺘﻰ ﻛﻪ ﻭﻋﺪﻩ ﻣﻰ ﺩﺍﺩﻧﺪ ، ﺑﺸﺎﺭﺕ ﺑﺎﺩ .(30)
سلام و خدا قوت دارم خدمت تک تک جهادگران عرضه دامپزشکی
نظر شما
ادامه