کد خبر: ۳۶۰۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر



معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از اجرای فاز اول درجه بندی بهداشتی - دامپزشکی مراکز تحت نظارت دامپزشکی استان مرکزی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، «دکتر فتاحی» افزود: در راستای ارتقاء سطح بهداشتی واحدهای تولید، فرآوری و عرضه فراورده های خام دامی و سلامت مصرف کنندگان محترم، اداره کل دامپزشکی استان مرکزی نسبت به اجرای طرح ارزیابی بهداشتی - دامپزشکی و درجه بندی واحدهای تحت پوشش در 3 فاز اقدام نموده و نتایج فاز اول آن که شامل مراکز عرضه فراورده های خام دامی (سوپر پروتئین، قصابی و مراکز عرضه مرغ و ماهی و مراکز طبخ غذا) می باشد، به اطلاع عموم رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: فاز دوم اجرای این طرح شامل ارزیابی بهداشتی - دامپزشکی رستوران و هتل ها و فاز سوم در خصوص واحدهای کشتارگاهی، مراکز بسته بندی فراورده های خام دامی، کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان و مراکز جمع آوری شیر می باشد.

وی با اشاره به اینکه در ارزیابی مذکور، معیارهایی چون «شرایط و ضوابط عمومی بهداشتی» و «شرایط و ضوابط اختصاصی فرآورده های خام دامی» در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: درجه های اختصاص یافته جهت اطلاع عموم نصب گردیده و مصرف کنندگان محترم می توانند جهت استعلام صحت درجه نصب شده در محل، کد شناسایی مربوطه را به شماره 5000401512 پیامک فرمایند.

فتاحی در پایان تصریح کرد: اطلاعات مذکور (کد شناسایی و درجه بهداشتی - دامپزشکی) در لینک ذیل قابل رویت می باشد و مراکزی که فاقد برچسب درجه بندی هستند و نام آنها در فهرست های اعلامی وجود ندارد حداقل شرایط احراز درجه را نداشته اند.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
طرحش جالبه افرین بهشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
احسنت بر اادره کل مرکزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
با سلام و خداقوت خدمت دوستان و همکاران دامپزشکی استان مرکزی کار بسیار مشکل _ خوب و پسندیده ای کردید احسنت اما تداوم این کار نیاز به یک همت همگانی و حمایت مستمر دولت و مخصوصا رسانه ها داره
در ضمن طرحتون و رنگ بندیش جالبه
نظر شما
ادامه