کد خبر: ۳۶۰۸۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
در سی و دومین نشست شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی تصویب شد:
کمیته اخلاق، مهارت‌ها و تنظیم روابط حرفه‌ای سازمان نظام دامپزشکی موظف گردید که نتایج بررسی‌های خود را به فوریت به شورای مرکزی این سازمان گزارش نماید ...
 

حکیم مهر - سی و دومین نشست شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی روز یکشنبه 25 تیرماه در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، مصوبات این جلسه به شرح زیر بوده است:

 1- دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رئیس و اعضای شورای نظام دامپزشکی استان‌ها مورد تصویب قرار گرفت.

 2- موضوع پیشنهاد انتقال تشکیلات اجرایی و آموزش دامپزشکی به وزارت بهداشت و نامه‌هایی که اخیراً توسط جمعی از همکاران دامپزشک به مراجع مربوطه ارسال گردیده بود مطرح و پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید:

الف) آنچه که در نامه‌های مذکور مطرح می‌گردد و تحت عنوان اعضای سازمان نظام دامپزشکی امضاء می‌شود موضع سازمان نظام دامپزشکی نبوده و این سازمان نظر خود را متعاقباً به صورت رسمی بیان خواهد کرد.

ب) کمیته اخلاق، مهارت‌ها و تنظیم روابط حرفه‌ای سازمان نظام دامپزشکی با حضور صاحب نظران علت‌های بیان شده برای انتقال تشکیلات اجرایی و آموزشی دامپزشکی را به وزارت بهداشت بررسی و فواید و مضرات احتمالی این تغییرات و همچنین ضرورت‌ها و مقدمات لازم برای این تغییر ساختار را به شورای مرکزی به فوریت گزارش نماید.

ج) بعد از تهیه گزارش مذکور همایشی با حضور دست اندرکاران و صاحب نظران توسط سازمان نظام دامپزشکی و با مشارکت نهادهای ذیربط برگزار و نظرات مختلف به بحث گذاشته شود.

د) نتیجه همایش مذکور و گزارش شورای مرکزی سازمان نظام به استحضار وزارت جهادکشاورزی و دیگر وزارتخانه‌های مرتبط و دولت محترم و همچنین مجلس محترم شورای اسلامی رسانده شده و مطالبات بخش دامپزشکی به طور جدی از طریق این نهادها پیگیری گردد.

 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر سلطانی منش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
2
امیدوارم این ها نمایش و مقدمه چینی برای سرکوب متمدنانه دامپزشکان خواهان انتقال نباشد. امروز انتقال به وزارت بهداشت یک مطالبه ی عمومی است. به نفع جامعه, صنف و آینده ی دامپزشکی است. اگر این انتقال مبارک انجام شود تاریخ سلامت کشور از شما به نیکی یاد خواهد کرد
پاسخ ها
ظفرپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
در مورد منفعت این انتقال برای جامعه، لطفا کمی توضیح بفرمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
1
شورای کنونی نظام دامپزشکی غیرقانونی است و مصوباتش اعتبار ندارد.
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
آن دوست عزیزی که اعلام کرده شورای کنونی نظام غیر قانونی است و مصوباتش اعتبار ندارد وجداً بفرماید اگر تصمیمات اتخاذ شده موافق با دیدگاهش بود باز هم این نظر را اعلام می کرد؟. متاسفانه این کامنت هایی که در ارتباط با موضوعات مختلف بیان می شود در شأن جامعه فرهیخته دامپزشکی نیست. غالباً ............. و بر مبنای حب و بغض به بیان کننده مطلب می باشد. بیاییم قدری از بعد فرهنگی خودمان را توسعه بدهیم و از نظر رفتاری و اخلاقی نشان دهیم که متعلق به قشر فرهیخته هستیم و گرنه این کامنت ها بیشتر در سطح عوام خریدار دارد. به جای اینکه ببینیم چه کسی و یا چه گروهی مطلبی را بیان کرده به متن و محتوای مطلب توجه کنیم و آنرا نقد کنیم. در اینصورت رشد و توسعه و تغییر و پیشرفت حاصل خواهد شد. در غیر اینصورت نه تنها رونقی در حرفه دامپزشکی ایجاد نخواهد شد بلکه روز بروز پسرفت خواهیم داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
دوست عزیز حدود 9 سال از آخرین انتخابات نظام دامپزشکی گذشته . دوستان لطف کنند بجای برگزاری این جلسات زمینه انتخابات سالم و فراگیر را فراهم کنند و دغدغه کار دیگری نداشته باشند . این .......... قانونی مایه ...... خجالت برای اعضاء فرهیخته نظام دامپزشکی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
حب و بغض نیست ضعیف ناتوان از درک شرایط و ناتوان از دفاع از حقوق صنفی فراتر همه غیر قانونی است و شده حیات خلوت عده ای. دامپزشکی نیاز به خانه تکانی سنگین دارد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
نظام دامپزشکی بدون رایگیری ،مشروعیت نداره
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
بنده با 15 سال کار نظارتی در بخش خصوصی دامپزشکی باید عرض کنم سازمان دامپزشکی در حق مرذم ایران بزرگترین ظلم و خیانت را در بهداشت مواد غذای انچام داده ( عدم اجرای ماده 19)
نظر شما
ادامه