کد خبر: ۳۶۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جلسه هم اندیشی رئیس سازمان دامپزشکی کشور و رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان های تهران، قم، قزوین و البرز و با حضور مدیران کل دامپزشکی استان های مربوطه به عنوان استان های با خطر بالا با هدف اولویت بندی برنامه ها و تعیین اقدامات موثر پیشگیرانه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این جلسه که با ریاست دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد، مقرر شد لزوم بازدید میدانی کارشناسان از مرغداری ها و رفع نواقص بهداشتی قبل از صدور مجوز بهداشتی جوجه ریزی مورد توجه جدی قرار گیرد و با استفاده از ظرفیت تشکل های استانی کارگاه های آموزشی و ترویجی با هدف ارتقاء سطح اطلاعات پرورش دهندگان در مورد راههای پیشگیری از بیماری برگزار گردد.

در ادامه موضوع انتقال واحدهای پرورش طیور واجد نواقص بهداشتی در مناطق پرتراکم با لحاط تامین تسهیلات بانکی مورد نیاز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

همچنین به منظور پیشگیری از انتشار بیماری از بازارهای محلی مقرر شد با هماهنگی مراجع انتظامی و قضایی از عرضه طیور زنده به صورت دوره گردی ممانعت به عمل آید.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
خدا بخیر کنه.احتمالا ............. یک بخشنامه بدن حضور مسولین فنی بهداشتی در بعضی از کشتارگاهها الزامی نبوده.ولی ناظر ذبح شرعی می بایست حضور فعال داشته باشه
نظر شما
ادامه