کد خبر: ۳۶۰۸۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان:
«دکتر سید رضا موسوی» افزود: بیش از 176 دکتر دامپزشک در قالب کلینیک‌های دامپزشکی و بیمارستان و اشتغال به درمان به صورت عمومی و تخصصی در استان اصفهان در حال فعالیت هستند ...
 

حکیم مهر - رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از برخورد با متخلفین و معرفی به مراجع قضایی ذی صلاح افرادی که به صورت غیرمجاز و بدون مجوزهای لازم اقدام به ویزیت و درمان می نمایند خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر سید رضا موسوی» ضمن اعلام این خبر، عنوان نمود: در جلسه ای که با حضور دکتر موحدی مدیر کل، و کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی با اعضای هیئت مدیر انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی استان اصفهان به منظور بررسی مسائل و مشکلات کلنیسین های دامپزشکی برگزار شد و راهکارهایی پیگیری مشکلات کلینیک های دامپزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بیش از 176 دکتر دامپزشک در قالب کلینیک های دامپزشکی و بیمارستان و اشتغال به درمان به صورت عمومی و تخصصی در استان اصفهان در حال فعالیت هستند.

دکتر موسوی در خصوص ظرفیت های کلینیکی فعلی استان اظهار داشت: تعداد زیادی فارغ التحصیل دامپزشکی که هر ساله به بازار کار وارد می شوند، که متاسفانه وضعیت فعلی ظرفیت جذب این حجم فارغ التحصیل را ندارد.

رئیس اداره تشخیص و درمان در ادامه در خصوص درمان غیرمجاز، بیان کرد: طبق قانون فقط افرادی که نسبت به اخذ مجوزهای قانونی و لازم اقدام می نمایند می توانند در امر درمان دخالت نمایند.

رئیس اداره تشخیص و درمان در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: مقرر شد در بازدیدهای کارشناسان اداره کل از مراکز بخش خصوصی، نماینده انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی نیز حضور داشته باشند؛ همچنین با داروخانه هایی که بدون نسخه معتبر اقدام به تحویل نسخه می نمایند برخورد های قاطع و جدی صورت پذیرد و با همکاری شورای نظام، انجمن صنفی درمانگاه ها و انجمن صنفی داروخانه ها و کارشناسان اداره کل با افراد غیرمجاز دخیل در امر درمان برخورد قاطع صورت پذیرد.

دکتر موسوی در پایان خاطر نشان کرد: این اداره جهت جلوگیری از تضیع حقوق کلینیسین ها و بهره بردارانی که بدون اطلاع افراد غیر مجاز و فاقد صلاحیت علمی و قانونی مراجعه می کنند، از تمام ابزار قانونی و حقوقی جهت جلوگیری از بی نظمی ها و تخلفات در آینده استفاده می نماید.

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
دوصد گفته چون نیم کردار نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
شهر ......... دراستان لرستان مقام اول رودرفروش دارو بدون نسخه وفعالیت غیرمجاز افرادسودجود دارد و متاسفانه سال هاست هیچ اقدامی صورت نگرفته ،داروخانه ها وافراد غیرمجاز انواع اموردرمانی ،واکسیناسیون وفروش واکسن راانجام می دهند کاملا مشخص است چراهیچ برخوردی باآنها صورت نمی گیرد ولی باکلینیسین ها بی دلیل وبادلیل برخوردصورت می گیرد ...........................
كارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
متاسفانه در دو سال گذشته بحث فروش دارو از منابع غير مجاز و قاچاق و عدم نظارت جدي بر فروش دارو در داروخانه ها و درمان غير مجاز در استان اصفهان بيداد ميكند ...................... عدم برخورد قاطع با متخلفين ...................... و نداشتن تخصص در امر دارو و داشتن ديدگاه نظارت بهداشتي بر بحث دارو و درمان استان معضلات را دو چندان كرده است و الان 4..5 سال است كه دارو درمان اصفهان به روز مرگي افتاده است سال به سال دريغ از پارسال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
0
0
وقتی از داروخانه .................... داروهای تاریخ گذشته کشف می شود دیگر چه می توان گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
0
اولا به خاطر مشکلات موچود در سیستم کلان دارو در دامپزشکی مخصوصا درچند سال گذشته و عدم نظارت جدی بر توزیع خارج از شبکه دارو توسط قاچاق و عوامل غیر مجاز و دسترسی آسان دامدار و مرغدار به انواع دارو وجود داروی تاریخ گذشته در داروخانه امری کاملا بدیهی است اما عدم نظارت و برخوردمکفی دارو درمان استان در 2 سال گذشته این معضل را دو چندان کرده است .
نظر شما
ادامه