کد خبر: ۳۶۲۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر


رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای بدون آزمون ورودی دانشگاه جامع علمی کاربردی، از روز دوشنبه دوم مردادماه آغاز و تا نُهم ادامه خواهد داشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از یافته،«سعید فرح‌بخش» با اعلام این خبر گفت: این دانشگاه در گروه‌های آموزشی صنعت، کشاورزی، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر، در ۱۰۰ کد رشته و ۱۷۱ کد رشته محل برای تحصیل در ۲۷ مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت پذیرش می‌نماید.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان ادامه داد: در پذیرش مذکور، دانشگاه علمی کاربردی لرستان، ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو را دارد.

وی افزود: ثبت‌نام دوره‌های مذکور به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان افزود: دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه سال جاری موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند، مجاز به شرکت در این پذیرش خواهند بود.

پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی(بدون آزمون ورودی) دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان- ورودی مهرماه ۹۶

پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی، از روز دوشنبه دوم مرداد‌ماه ۹۶ آغاز و تا پایان روز دوشنبه نُهم ادامه خواهد داشت. ثبت نام دوره های مذکور به صورت الکترونیکی انجام می شود و داوطلبان می توانند در تاریخ یاد شده با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکیwww.sanjesh.orgمراجعه و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های واحد استانی به شماره های ۴-۳۳۴۳۲۶۳۱ تماس حاصل فرمایید. روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان.

رشته‌های تصویب شده مقطع مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان - ورودی مهرماه ۹۶:

۱- کاردانی حرفه‌ای بهداشت‌یاری دامپزشکی. ۲- کاردانی فنی باغبان-تولید و پرورش نهال. ۳-باغبانی - تولید و فرآوری زعفران. ۴- باغبانی- گل و گیاهان زینتی. ۵- باغبانی- گیاهان دارویی معطر. ۶- دامپروری- پرورش صنعتی گاو. ۷-شیلات- تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی.۸-صنایع غذایی- شیر و فرآورده‌های لبنی.۹-منابع طبیعی- آبخیزداری.۱۰-تولید بذر و نهال جنگلی و مرتعی.۱۱-جنگلداری.۱۲-جنگلداری تلفیقی.۱۳-پرورش صنعتی طیور. مرکز آموزشی علمی کاربردی جهاد کشاورزی خرم‌آباد- ۳۳۳۰۳۰۸۰



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
2
همینا هستن که مارو بدبخت کردن . کسی نیست جلو اینا رو بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
این کار دانشگاه علمی کاربردی واحد دامغان هم انجام می شود
گرمسار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
خوابند امیران و خرابند وزیران
بردند به سرقت همه سیم و زر ایران
ما را نگذارند به یک خانه ویران
یارب بستان داد فقیران زامیران
چه کج رفتاری ای چرخ،
عارف قزوینی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
این دیگه چه کاریه مگه میشه دامپزشکی تو دانشگاه علمی کاربردی
نظر شما
ادامه