کد خبر: ۳۶۲۵۵



مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل به همراه معاونین اداره کل دامپزشکی استان با خانواده شهید دکتر حجت اله نیک عزم از کارشناسان اداره کل دامپزشکی دیدار کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاونین اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه به منظور ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی در راستای تکریم از خانواده شهید دکتر حجت اله نیک عزم از همکاران این اداره کل که در جریان حمله ناجوانمردانه تروریستی بیستم تیرماه سال ۹۵ در منطقه ریجاب شهرستان دالاهو درحین انجام ماموریت اداری به شهادت رسید دیدار به عمل آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا نزد خداوند متعال اظهار داشت: شهدا شافع خانواده‌های خود نزد خداوند سبحان هستند و برای آن‌ها طلب بخشایش الهی دارند که این خود نمونه‌ای از موهبت‌های پروردگار متعال است.

وی متذکر شد: در روایات آمده است که درگذشتگان از دنیا با مشاهده بهشت و زیبایی‌های آن تمایلی برای بازگشت به این دنیا ندارند، اما شهدا به این دلیل که طعم شیرین شهادت را چشیده اند مشتاق به بازگشت به دنیا هستند که مشتاقانه دوباره طعم شیرین شهادت را بچشند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی نیا تجلیل از خانواده‌های شهدا را از نمونه‌های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کشور را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد.

«دکتر نادر پرور» مدیرکل دامپزشکی استان ضمن اهداء لوح تقدیر به همسر و فرزند آن شهید خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهید دکتر نیک عزم در قلب خانواده بزرگ دامپزشکی همیشه زنده است.

این مقام مسئول یاداور شد: به پاسداشت و حرمت خون پاک این شهیداداره کل دامپزشکی استان بیش از پیش در راه خدمت رسانی به آحاد مردم و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان گام‌های استوار تری بر خواهد داشت.

گفتنی است در پایان این دیدار لوح سپاس و کاپ قهرمانی مسابقات فوتبال که توسط مدیرکل محترم دامپزشکی استان خراسان جنوبی ارسال شده بود تقدیم این خانواده شد.

 
خبرهای مرتبط
نظر شما
ادامه