کد خبر: ۳۶۲۶۷
 

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب از پلمب کارخانه تولید خوراک آبزیان این شهرستان به دلیل تخلفات متعدد بهداشتی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «دکتر مالک عظیمی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب با اعلام این خبر اظهار داشت: کارخانه تولید خوراک آبزیان شهرستان سرپل ذهاب به دلیل داشتن چندین مورد تخلف بهداشتی و عدم توجه به رفع نواقص بهداشتی پلمب شد.

وی عدم حضور مسئول فنی بهداشتی در کارخانه فوق را یکی از تخلفات این کارخانه عنوان کرد و افزود: عدم درج تاریخ تولید و انقضاء بر روی کیسه‌های محصولات تولیدی و نیز منقضی شدن پروانه بهداشتی کارخانه از دیگر موارد تخلف کارخانه مذکور است.

این مقام مسئول افزود: با این وجود و نقایص موجود با اخذ حکم قضایی از دادستانی، کارخانه فوق پلمب گردید و تا زمانی که نقایص ذکر شده رفع نشود فک پلمب به هیچ وجه انجام نمی‌گیرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب همچنین به پرورش دهندگان آبزیان و افرادی که قصد تهیه خوراک آبزیان دارند توصیه کرد که حتما به درج تاریخ تولید و انقضاء بر روی کیسه‌ها توجه داشته باشند.

دکتر عظیمی همچنین تاکید کرد: آبزی پروران خوراک مورد نیاز خود را حتما از مراکز معتبر و مجاز تهیه کرده و توجه کنند که برخی مراکز که فاقد مجوز باشند در ساعات غیراداری اقدام به ثبت سفارش می‌کنند؛ لذا با حساسیت بیشتری اقدام به خرید کنند.

وی بیان داشت: افرادی که از شهرستان‌های دیگر اقدام به خرید می‌کنند با شبکه دامپزشکی مکاتبه کرده تا از عدم وجود هرگونه مشکلی در خصوص مراکز مطمئن شوند.

«امیرحسین فدایی» مسئول روابط عمومی دامپزشکی استان کرمانشاه نیز در این زمینه گفت: اخطارهای متعددی به این کارخانه برای رفع نواقص ارائه شده است که مسئولان کارخانه نسبت به این اقدام بی تفاوت بوده اند.

وی با بیان اینکه کارخانه تولید خوراک آبزیان سرپل ذهاب به علت تخلفات یاد شده با حکم قضایی دادستان پلمب شد، اضافه کرد تا زمانی که این واحد تولیدی نسبت به رفع نقایص اقدام نکند، فک پلمب انجام نمی شود.

 
 
نظر شما
ادامه